MENU

Ξεκινά η κατασκευή της σιδηροδρομικής γέφυρας Rail Baltica στη Ρίγα

Στο έργο συμμετέχουν η Πολωνία, η Λιθουανία, η Λετονία, η Εσθονία και η Φινλανδία

Ξεκίνησε η κατασκευή της νέας γέφυρας Rail Baltica πάνω από τον ποταμό Daugava στη Ρίγα.

Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης ανάπτυξης του Rail Baltica Central Hub στην πρωτεύουσα της Λετονίας, η κατασκευή πραγματοποιείται από την κατασκευαστική κοινοπραξία «BERERIX», με την επίβλεψη κατασκευής της Egis-Deutsche Bahn.

Οι εργασίες ξεκινούν με την ανέγερση δύο στηρίξεων στη δεξιά όχθη του ποταμού και την άνοιξη θα κατασκευαστεί το πρώτο στήριγμα στο νερό.

«Η κατασκευή της γέφυρας είναι η επόμενη σημαντική φάση για τη σύνδεση του κέντρου της Ρίγας με το αεροδρόμιο, η οποία πρέπει να ξεκινήσει για να εξασφαλιστεί η μεταφορά επιβατών για το Rail Baltica έως το 2030. Η χωρητικότητα της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γέφυρας είναι κοντά στο μέγιστο για τις ροές επιβατών και εμπορευμάτων» εξηγεί ο Kaspars Vingris, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Eiropas Dzelzceļa līnijas.

Για το έργο

Αξίζει να σημειωθεί ότι η γέφυρα έχει σχεδιαστεί όχι μόνο για να διευκολύνει τη σιδηροδρομική κυκλοφορία, αλλά και για να παρέχει μια νέα σύνδεση για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης, συμπεριλαμβανομένης μιας λωρίδας πεζών και ποδηλάτων με πολλαπλά σημεία πρόσβασης.

Στο έργο συμμετέχουν η Πολωνία, η Λιθουανία, η Λετονία, η Εσθονία και η Φινλανδία. Το Rail Baltica θα είναι ένας σιδηρόδρομος 870 χιλιομέτρων, ηλεκτρισμένος, διπλής τροχιάς, τυπικού εύρους, με σχεδιαστική ταχύτητα 249 χλμ./ώρα που θα συνδέει την Εσθονία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και το ευρωπαϊκό δίκτυο τυποποιημένου εύρους στην Πολωνία. Ο σιδηρόδρομος θα είναι εξοπλισμένος με ERTMS.

Τέλος, το έργο χρηματοδοτείται σε ποσοστό 81–85% από το «EU’s Connecting Europe Facility» ενώ το υπόλοιπο μέρος καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό της Λετονίας.

Σχετικά Άρθρα