MENU

«Στοιχειώνει» ο διαγωνισμός για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό στο Θριάσιο

Για μετά το καλοκαίρι μετατέθηκε η ολοκλήρωση της διαδικασίας ανακήρυξης αναδόχου

Νέα παράταση έλαβε ο χρόνος ισχύος της προσφοράς και των εγγυητικών επιστολών της κοινοπραξίας Hellenic Train – Damco (όμιλος Κοπελούζου) για την παραχώρηση του έργου Θριάσιο ΙΙ, ο οποίος επεκτάθηκε έως τις 30 Ιουνίου 2024 εκτιμώντας πως η προηγούμενη προθεσμία – που έληγε στις 14 Μαρτίου – δεν μπορεί να εκπληρωθεί.

Μέχρι σήμερα η κοινοπραξία δεν έχει ολοκληρώσει και οριστικοποιήσει τα απαραίτητα συμβατικά έγγραφα, προκειμένου ο διαγωνισμός παραχώρησης για την υποδομή στο Θριάσιο να περάσει στο στάδιο εγκρίσεων από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Σημειώνεται πως η κοινοπραξία των Hellenic Train – Damco υπήρξε ο μοναδικός διεκδικητής του έργου στη δεύτερη προσπάθεια δημοπράτησής του, καθώς ο πρώτος διαγωνισμός είχε κηρυχθεί άγονος λόγω της απουσίας επενδυτικού ενδιαφέροντος.

Ανάπτυξη σε έκταση 1.450 στρεμμάτων

Υπενθυμίζεται πως το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς ο Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Σταθμός και Σταθμός Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) αφορά ακίνητο έκτασης 1.450 στρεμμάτων περίπου, κυριότητας του ΟΣΕ, στο οποίο έχουν κατασκευασθεί και υφίστανται σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, χώροι εναπόθεσης φορτίων, χώροι τελωνείου και γραφείων, καθώς και χώροι αποθήκευσης και άλλα κτήρια υποστηρικτικών υπηρεσιών.

Η σύμβαση παραχώρησης έχει ως αντικείμενο την εκτέλεση του τεχνικού έργου (ολοκλήρωση μελετών, κατασκευή έργων και προμήθεια εξοπλισμού) του σιδηροδρομικού terminal, όπως επίσης και την παροχή των υπηρεσιών, τη λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευσή του κατά τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης, που εκτείνεται σε 30 χρόνια, συμπεριλαμβανομένης και της περιόδου εκτέλεσης του τεχνικού έργου.

Το δε κόστος του έργου ανέρχεται στο ποσό των 696 εκατ. ευρώ.

Σχετικά Άρθρα