Με απόφαση του υπουργού, Χρ. Σταϊκούρα, εγκρίθηκε το Πρακτικό ΙΙΙ Εξέτασης των Φακέλων Γ’ (Οικονομικής Προσφοράς) των Διαγωνιζομένων της Β΄ Φάσης του Διεθνούς Διαγωνισμού – Υποβολή Δεσμευτικών Προσφορών -για την ανάθεση της Σύμβασης Παραχώρησης του έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο».
Ως εκ τούτου, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η οποία είχε αναδειχθεί ως προτιμητέος επενδυτής στα τέλη Ιανουαρίου οπότε αποσφραγίστηκαν οι οικονομικές προσφορές ανακηρύσσεται πλέον ως προσωρινός ανάδοχος. Υπενθυμίζεται πως το σχήμα ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ είναι επιλαχών επενδυτής, ενώ τρίτη στην Κατάταξη Διαγωνιζόμενων είναι η κοινοπραξία ΑΒΑΞ-EGIS-MERIDIAM (με Βαθμό Οικονομικής Αξιολόγησης Διαγωνιζόμενου 0,799).
Υπενθυμίζεται πως το κατασκευαστικό κόστος του έργου υπολογίζεται σε περίπου 1,8 δισ. ευρώ. Η αιτούμενη κατά την περίοδο μελετών – κατασκευών χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου ανέρχεται στα 693 εκατ. ευρώ (σε τρέχουσες τιμές), ενώ η επιδότηση κατά την περίοδο λειτουργίας (δικαίωμα απόληψης σκιώδους διοδίου) αντιστοιχεί σε ποσοστό 64,62% επί των επιβαλλόμενων στους χρήστες διοδίων τελών. Πρόκειται για τις δύο ουσιώδεις παραμέτρους στις οποίες βασίστηκε η προσφορά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.