Ως μειοδότρια με ποσοστό έκπτωσης 3% επιλέχθηκε η ΙΝΤΕΡΚΑΤ για τα οδικά έργα αποκατάστασης σε σε μεγάλο αριθμό θέσεων, με ευρεία διασπορά και μεγάλη τεχνική δυσκολία σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο προϋπολογισμός των έργων ανέρχεται στα 19,5 εκατ. ευρώ, ενώ στον εν λόγω διαγωνισμό κατατέθηκαν σχετικές προσφορές από τις εταιρείες ΙΝΤΕΡΚΑΤ, ΑΕΚΚ ΚΡΗΤΗΣ και ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ.
Η ταυτότητα του έργου
Μετά τις δύο κακοκαιρίες έχουν εντοπιστεί βλάβες και στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ, που αφορούν στο εν λόγω παράπλευρο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου ΥΠΟ.ΜΕ
Πρόκειται για ένα έργο αποκατάστασης βλαβών σε μεγάλο αριθμό θέσεων, με ευρεία διασπορά και μεγάλη τεχνική δυσκολία, για την ανάθεση του οποίου ήταν απαραίτητο να προηγηθεί η εκτίμηση των συνεπειών της κακοκαιρίας στην πληγείσα περιοχή και ο καθορισμός της ειδικότερης περιοχής παρέμβασης, στη συνέχεια η διενέργεια διαδικασίας ανάθεσης σε τεχνικούς συμβούλους καθηκόντων υποβοήθησης της Υπηρεσίας για την αποτύπωση της κατάστασης και απόφανση επί των απαιτούμενων τεχνικών λύσεων, σύνταξη προτάσεων τεχνικών λύσεων αποκατάστασης ανά σημείο και αποτύπωση κόστους για κάθε ένα από τα σημεία επέμβασης.
Τι «πήραν» ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, Aktor και Metlen
Υπενθυμίζεται ότι στις 23/1 αποσφραγίστηκαν οι προσφορές για τους διαγωνισμούς των έργων αποκατάστασης στη Θεσσαλία, όπου έως τώρα γνωστοί έχουν γίνει οι προσωρινοί ανάδοχοι για 4 οδικά και τρία σιδηροδρομικά έργα, καθώς εκκρεμεί η δημοσίευση του πρακτικού για τον τέταρτο σιδηροδρομικό διαγωνισμό.
Συγκεκριμένα, η ΤΕΡΝΑ εξασφάλισε έργα συνολικής αξίας 418 εκατ. ευρώ μετά από την έκπτωση, η Aktor 282 εκατ. ευρώ, ο ΑΒΑΞ 175 εκατ. ευρώ και η METKA 134,4 εκατ. ευρώ.
H απόφαση