Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Γορτυνίας διευρύνουν και αναβαθμίζουν διαρκώς τη λειτουργία τους, παρέχοντας στον Δημότη ποιοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες, με στόχο να εξελιχθούν στο μοναδικό σημείο φυσικής επαφής του πολίτη με το Δημόσιο, δηλαδή ο πολίτης να μπορεί να ολοκληρώνει τις συναλλαγές του με όλους τους δημόσιους φορείς μέσω των ΚΕΠ.
Στοχεύοντας σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες προς τους πολίτες, ιδιαίτερα προς ηλικιωμένους, άτομα με ειδικές ανάγκες, πολίτες χωρίς ψηφιακές δεξιότητες, ο Δήμος Γορτυνίας υλοποίησε έργο «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης σύμφωνα με το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0.
Η χρηματοδότηση του έργου ύψους 276.868 ευρώ, περιέλαβε την πλήρη ανακαίνιση των ΚΕΠ του Δήμου, βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών, αλλά και την αναβάθμιση και αντικατάσταση του υλικοτεχνικού τους εξοπλισμού με σκοπό την βελτιστοποίηση ροής εξυπηρέτησης και συμπεριλάμβαναν την ανανέωση της επίπλωσης.
Όλες οι εργασίες και οι προμήθειες εκτελέστηκαν με γρήγορους ρυθμούς και πλέον τα ΚΕΠ σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Γορτυνίας συνεχίζουν να παρέχουν περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες όχι μόνο προς τους πολίτες αλλά και προς τις επιχειρήσεις, ανταποκρινόμενα στον ρόλο τους και στις ανάγκες της κοινωνίας.
Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκαν οι εξής παρεμβάσεις:
Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) είναι, εδώ και δύο δεκαετίες, ένας από τους πιο αξιόπιστους, φιλικούς και αποτελεσματικούς θεσμούς στην αντίληψη των πολιτών. Παρέχουν διοικητικές πληροφορίες και διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις πολιτών, από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της τελικής πράξης.
Σήμερα τα ΚΕΠ μπορούν να διεκπεραιώσουν 1.057 διαδικασίες της Δημόσιας Διοίκησης. Επιπλέον, χάρη στην ψηφιακή αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους, παρέχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης τόσο με φυσική παρουσία, όσο και με βιντεοκλήση, ενώ επιπλέον λαμβάνουν και ψηφιακές αιτήσεις μέσω του gov.gr.