Με κανονικούς ρυθμούς σε πολλά μέτωπα εκτελούνται οι εργασίες στο κύριο εργοτάξιο του FlyOver, με τους εκπροσώπους της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει τη κατασκευή του έργου (ABAΞ – ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ) για λογαριασμό της «Κεδρηνός Λόφος» (Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης) να ενημερώνουν τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα για την εξέλιξη του έργου.
Ειδικότερα, σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται χωματουργικές εργασίες, καθώς και εργασίες κατασκευής τεχνικών και υδραυλικών έργων.
Το κυριότερο αντικείμενο είναι η κατασκευή της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους 7,6 χλμ.
Τμήμα της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου είναι μία γέφυρα πλάτους 22 μ. και μήκους 4 χλμ., που θα είναι η μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα η οποία θα έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ελλάδα.
Για την κατασκευή της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου θα χρησιμοποιηθεί κυλιόμενο μεταλλικό καλούπι, που θα κινείται υδραυλικά επί των βάθρων. Η κατασκευή της θεμελίωσης της παραπάνω γέφυρας είναι σε εξέλιξη, με 14 φρέατα θεμελίωσης να βρίσκονται υπό κατασκευή.
Από την πλευρά του, ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι: «Το Flyover είναι ένα αναγκαίο έργο για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και θα βελτιώσει το επίπεδο οδικής ασφάλειας.
Μετά την ολοκλήρωσή του, η νέα Περιφερειακή Οδός θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα ανά ώρα, σε σύγκριση με τα 5.000 οχήματα που διέρχονται σήμερα. Οι εργασίες υλοποίησής του κινούνται με ικανοποιητικούς ρυθμούς.
Σήμερα στο έργο απασχολούνται περίπου 300 άτομα και 70 βαριά μηχανήματα. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται σε διαρκή επαφή με τους αρμόδιους φορείς και την εταιρεία, προκειμένου να διασφαλίσει την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων και την επίλυση οποιωνδήποτε προβλημάτων μπορεί να προκύψουν».