MENU

«Λίφτινγκ» 463 εκατ. ευρώ για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο Θεσσαλίας

Προτεραιότητα ΥΠΟΜΕ και ΟΣΕ η ανθεκτικότητα των υποδομών

Στα 463 εκατ. ευρώ ανέρχεται το κόστος της πλήρους αποκατάστασης του Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Θεσσαλία.

Ενημερώνοντας την αρμόδια επιτροπή της Βουλής, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε ότι οι εργασίες που απαιτούνται και έχουν δρομολογηθεί αφορούν στην οριστική αποκατάσταση με εργασίες υποδομής και επιδομής του κύριου άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, των κάθετων αξόνων Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας, καθώς και της γραμμής του Πηλίου.

Στις εργασίες αυτές συμπεριλαμβάνεται και η σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση του κύριου άξονα, δεδομένου ότι το παραδοτέο της σύμβασης 717, δεν είναι λειτουργικό, λόγω των καταστροφών.

Με την ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών, το σιδηροδρομικό δίκτυο της Κεντρικής Ελλάδας θα συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις διαλειτουργικότητας του Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού Δικτύου.

Επιπλέον, η κατασκευή θα διέπεται από κανόνες και πρακτικές που θα διασφαλίζουν την ανθεκτικότητα της υποδομής και επιδομής σε μελλοντικά ακραία καιρικά φαινόμενα.

Άλλωστε τόσο για το ΥΠΟΜΕ όσο και για τη νέα διοίκηση του ΟΣΕ, η οριστική αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου από τις εκτεταμένες ζημιές που υπέστη από τον «Daniel», με προδιαγραφές σημαντικής επαύξησης της ανθεκτικότητας του, είναι ζήτημα άμεσης προτεραιότητας.

Σχετικά Άρθρα