MENU

Κομβικός ο ρόλος του China-Europe Railway Express στο ευρωασιατικό εμπόριο

Πάνω από 85.000 τρένα σε λειτουργία έως τον Φεβρουάριο

Το China-Europe Railway Express, ένα σημαντικό διεθνές έργο μεταφοράς εμπορευμάτων μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, έχει σημειώσει σημαντική άνοδο στις λειτουργίες του, με σχεδόν 3.000 τρένα στις ράγες κατά τους πρώτους δύο μήνες του 2024.

Η ανάπτυξη υπογραμμίζει τον αυξανόμενο ρόλο της υπηρεσίας στη διευκόλυνση ταχύτερων και ασφαλέστερων εμπορευματικών υπηρεσιών για το εμπόριο Κίνας-ΕΕ, εν μέσω των μεταβαλλόμενων συνθηκών στην παγκόσμια αγορά logistics.

Σύμφωνα με την China Railway, η China-Europe Railway Express λειτούργησε 2.928 τρένα τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, μεταφέροντας 317.000 εμπορευματοκιβώτια, σημειώνοντας αύξηση 9% και 10% από έτος σε έτος, αντίστοιχα. Το δίκτυο έχει επεκταθεί για να καλύψει 120 πόλεις στην Κίνα και φτάνει σε 219 πόλεις σε 25 ευρωπαϊκές χώρες.

Η “άνθιση” οφείλεται εν μέρει στην αυξανόμενη ζήτηση από τις ευρωπαϊκές χώρες στον απόηχο της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα, καθώς οι επιχειρήσεις αναζητούν αξιόπιστες εναλλακτικές λύσεις στις θαλάσσιες μεταφορές.

Ο κ. Yuan Xiaojun, διευθυντής στην China-Europe Chang’an, που εκμεταλλεύεται εμπορευματικά τρένα, τόνισε ότι υπήρξε σημαντική άνοδος στις έρευνες και τις κρατήσεις για τα τρένα, με τον Φεβρουάριο να σημειώνει αύξηση 20% έως 30% στις λειτουργίες.

Ο κ. Lu Zhao, επικεφαλής εταιρείας μεταφορών εμπορευμάτων με έδρα το Chengdu, τόνισε την ικανότητα της China-Europe Railway Express να παρέχει σταθερότητα για τις διεθνείς αλυσίδες εφοδιασμού, με τους συνεπείς χρόνους διέλευσης να αποδεικνύονται κρίσιμος παράγοντας για τις βιομηχανίες που εξαρτώνται από έγκαιρες παραδόσεις.

Η αυξανόμενη προτίμηση για τις σιδηροδρομικές μεταφορές μεταξύ Κίνας-Ευρώπης οδήγησε επίσης σε μια διαφοροποιημένη σειρά εμπορευμάτων που μεταφέρονται, με εξειδικευμένα τρένα, όπως εξοπλισμός και οχήματα.

Τους πρώτους δύο μήνες του 2024, η China-Europe Railway Express λειτούργησε πάνω από 30 εξατομικευμένα τρένα για εταιρείες όπως η Zoomlion Heavy Industry, η Sany Heavy Industry, η Geely και η Foton Motor. Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, περισσότερες από τέσσερις επαρχίες εισήγαγαν εξειδικευμένα τρένα για νέα ενεργειακά οχήματα (NEV), εν μέσω αυξανόμενης ζήτησης για NEVs στην Ευρώπη.

Επιπλέον, η υπηρεσία διαφοροποιείται πέρα από τον απλό σιδηρόδρομο, με ενσωματωμένες θαλάσσιες-σιδηροδρομικές διαδρομές μεταφοράς που εμπλουτίζουν τη συνδεσιμότητα. Μια πρόσφατη αποστολή ηλεκτρικών θερμοσιφώνων από την Ταϊλάνδη στη Γερμανία, περνώντας από το Λάος, το Βιετνάμ και την Κίνα, αποτελεί παράδειγμα των υλικοτεχνικών επιτευγμάτων που είναι δυνατά με αυτήν την πολυτροπική προσέγγιση.

Από την έναρξή του το 2011, το China-Europe Railway Express έχει γίνει ακρογωνιαίος λίθος του ευρασιατικού εμπορίου, ως αξιόπιστη, αποτελεσματική και ασφαλής επιλογή μεταφοράς εμπορευμάτων.

Με περισσότερα από 85.000 τρένα που λειτουργούν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, η υπηρεσία όχι μόνο σηματοδοτεί μια κομβική αλλαγή στη δυναμική του εμπορίου, αλλά υπογραμμίζει επίσης τη δυνατότητα για συνεχή ανάπτυξη στην παγκόσμια αγορά logistics και την ανθεκτικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Σχετικά Άρθρα