MENU

Κ. Μιτζάλης: Δεν υπάρχουν εκ προοιμίου δύσκολα ή εύκολα έργα – Εφικτή η αποφυγή καθυστερήσεων και αυξημένου κόστους

Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας χαρακτήρισε τη Γραμμή 4 του Μετρό ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΒΑΞ

Στη νέα γενιά έργων μπορούν να αποφευχθούν παθογένειες του παρελθόντος που είχαν ως αποτέλεσμα καθυστερήσεις και αύξηση του κόστους, τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΒΑΞ, Κωνσταντίνος Μιτζάλης.

Μιλώντας στο συνέδριο ITC 2024, ο κ. Μιτζάλης τόνισε ότι οι πρότυπες προτάσεις που έχουν τη δυνατότητα και είναι διατεθειμένοι να συγκροτήσουν οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι, είναι ένα πρώτο βήμα ώστε να μη διαιωνίζεται το καθεστώς που χαρακτηρίζει τα δημόσια έργα τις τελευταίες δεκαετίες.

Σε ερώτηση για τις δυσκολίες και τη διαφορά μεταξύ «δύσκολου» και «εύκολου έργου», ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒΑΞ τόνισε ότι «με τόσα χρόνια σε αυτόν τον χώρο, έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχουν εκ προοιμίου εύκολα ή δύσκολα έργα. Έχω δει φαινομενικά εύκολα έργα να βαλτώνουν, και έχω δει δύσκολα έργα να «τρέχουν». Όλα εξαρτώνται από την απρόσκοπτη χρηματοδότηση εκ μέρους του αναθέτοντος το έργο, τη βαθιά γνώση του αντικειμένου, την εμπειρία και την αξιοπιστία εκείνου που το αναλαμβάνει και βεβαίως από την οικονομική συγκυρία που επικρατεί».

Αναφερόμενος στα κεντρικά έργα της ΑΒΑΞ, ο κ. Μιτζάλης σημείωσε ότι η ΑΒΑΞ αυτή τη στιγμή υλοποιεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας, τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. «Σας πληροφορώ ότι η διάνοιξη της Γραμμής 4, ένα έργο εξαιρετικά σύνθετο κινείται βάσει του χρονοδιαγράμματος, όπως μέσα στο χρονοδιάγραμμα υλοποιούμε και το Α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου, το πιο δύσκολο κομμάτι του νέου δρόμου, αφού στα πρώτα 13 από τα 21,5 χιλιόμετρα κάνουμε τις εργασίες ενώ η κίνηση διεξάγεται κανονικά. Είμαι επίσης υπερήφανος και ως Θεσσαλονικιός για τον τρόπο που προχωράμε το Flyover, τα τρία Νοσοκομεία του Ιδρύματος Σταύρος Νίαρχος στη Θεσσαλονίκη, την Κομοτηνή και τη Σπάρτη, έργα υποδομής στο Ελληνικό, τα δύο μεγάλα ενεργειακά έργα στη Ρουμανία και τώρα στο Ιράκ, τον οδικό άξονα Μπράλος – Άμφισσα και βεβαίως ενεργειακές υποδομες σε φυσικό αέριο και ΑΠΕ » ανέφερε.

Σχετικά Άρθρα