MENU

K. Μητσοτάκης για ΒΟΑΚ: Το πρώτο τρίμηνο του 2025 οι υπογραφές για τη σύνδεση Χανίων-Ηρακλείου-Χερσονήσου

Κανένα άλλο έργο που έχει διαχειριστεί το ΥΠΟΜΕ δεν είχε και δεν έχει τη συνθετότητα του ΒΟΑΚ, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό

Εκτενή αναφορά στο σημαντικό έργο του ΒΟΑΚ έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο πλαίσιο της σημερινής του επίσκεψης στην Κρήτη μιλώντας σε εκδήλωση με θέμα «Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή και Τοπική Ανάπτυξη. Συζητάμε, Αποφασίζουμε, Προχωράμε, Μαζί για το Ρέθυμνο».

Ειδικότερα, ο πρωθυπουργός επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ του energodromio.gr στις 3/12, σύμφωνα με το οποίο το πρώτο τρίμηνο του 2025 θα υπογραφεί η σύμβαση για το κύριο κομμάτι του ΒΟΑΚ που αφορά τη σύνδεση Χανίων-Ηρακλείου-Χερσονήσου.

Ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε το εν λόγω έργο σύνθετο, μεγάλης σημασίας αλλά και μεγάλου κόστους. «Αυτή την περίοδο υπάρχουν ανοιχτά εργοτάξια μεταξύ Χανίων και Χερσονήσου στο Ηράκλειο και στους τρεις αυτούς μήνες θα υπογράψουμε επιτέλους τη σύνδεση Χανίων-Ηρακλείου-Χερσονήσου. Μιλάμε για έργο μεγάλης σημασίας και μεγάλου κόστους. Η Κρήτη κατ’ αναλογία απορροφά μακράν το μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις περιφέρειες ως προς τους δημόσιους και ευρωπαϊκούς πόρους. Όχι γιατί είμαι Κρητικός και θέλω να βοηθήσω τον τόπο μου, αλλά διότι πραγματικά το άξιζε. Είχε μείνει πίσω, με ευθύνες άλλων που δεν θέλω όμως να ανατρέξω. Τώρα τρέχουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος».

Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για τον Βόρειο Οδικό Άξονα. Κανένα έργο από αυτά τα οποία διαχειριστήκαμε, νομίζω, στο Υπουργείο Υποδομών δεν είχε και δεν έχει τη συνθετότητα του ΒΟΑΚ. Έχουμε, όμως, πια όχι απλά ορατότητα, αλλά έχουμε ανοιχτά εργοτάξια στα κομμάτια του ΒΟΑΚ τα οποία κινούνται μεταξύ της Χερσονήσου και του Αγίου Νικολάου. Και είμαστε έτοιμοι στους πρώτους τρεις μήνες να υπογράψουμε, επιτέλους, και τη σύμβαση για το κύριο κομμάτι του ΒΟΑΚ που αφορά τη σύνδεση Χανίων-Ηρακλείου-Χερσονήσου.

Με ένα ορίζοντα υλοποίησης σημαντικό, αλλά μιλάμε για ένα έργο πολύ μεγάλης τεχνικής δυσκολίας και φυσικά πάρα πολύ μεγάλου κόστους, να μην το ξεχνάμε αυτό. Αυτή τη στιγμή η Κρήτη κατ’ αναλογία απορροφά μακράν το μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις Περιφέρειες ως προς τους δημόσιους και ευρωπαϊκούς πόρους, όχι γιατί ως Κρητικός θέλω να βοηθήσω τον τόπο μου, αλλά γιατί πραγματικά το άξιζε επειδή είχε μείνει τόσο πίσω με ευθύνες κάποιων, δεν θέλω να ανατρέξω τώρα στο παρελθόν. Άρα, τρέχουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος» συμπλήρωσε.

Η σπουδαιότητα της οδικής ασφάλειας

Τέλος, υπογράμμισε τη σημασία των ζητημάτων της οδικής ασφαλείας, ξεκαθαρίζοντας ότι μόλις οκλοκληρωθεί η υπογραφή της σύμβασης στο κομμάτι το οποίο αφορά ουσιαστικά τα Χανιά με τη Χερσόνησο, αλλά και σε επέκταση μέχρι την Κίσσαμο, η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε άμεσες παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας «για να μπορέσουμε να κάνουμε αυτόν τον παλιό και ταλαιπωρημένο δρόμο όσο το δυνατόν πιο ασφαλή».

Σχετικά Άρθρα