MENU

Νομικές ενέργειες εξετάζει η ΟΛΘ μετά την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου

Έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει για την προάσπιση των συμφερόντων της

Μια σειρά νομικών ενεργειών εξετάζει η ΟΛΘ για την προάσπιση των συμφερόντων της μετά την ακύρωση του διαγωνισμού για τον Οργανισμό Λιμένα Βόλου (ΟΛΒ) στον οποίο είχε επικρατήσει.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της, η ΟΛΘ ενημερώθηκε επισήμως απ’ το υπερταμείο για τη ματαίωση του διαγωνισμού, αναφορικά με την απόκτηση του πλειοψηφικού μεριδίου συμμετοχής στην ΟΛΒ.

Η ανακοίνωση της ΟΛΘ:

Η «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.» (ΟΛΘ Α.Ε.), με ανακοίνωση της στο Χρηματιστήριο, ανακοίνωσε ότι ενημερώθηκε την 19/2/2025 από το Υπερταμείο (Growthfund, www.hradf.gr), το οποίο αποτελεί, από την 31/12/2024, το διάδοχο νομικό πρόσωπο του ΤΑΙΠΕΔ (ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.), ότι ματαιώθηκε ο διαγωνισμός (του ΤΑΙΠΕΔ) για την απόκτηση του πλειοψηφικού μεριδίου συμμετοχής στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου Α.Ε., στον οποίο διαγωνισμό, η ΟΛΘ Α.Ε. είχε ανακηρυχθεί ως Προτιμητέος Επενδυτής.

Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες, πάντα στο πρίσμα της βέλτιστης δυνατής προάσπισης των συμφερόντων, τόσο του νομικού προσώπου, όσο και των μετόχων της.

Ακυρώθηκε ο διαγωνισμός για το λιμάνι του Βόλου

Σημειώνεται ότι στις 19/2 μετά από απόφαση της κυβέρνησης ακυρώνεται ο διαγωνισμός για την πώληση του 67% του Λιμένος Βόλου.

Μάλιστα, τα έργα αποκατάστασης (λόγω των μεγάλων ζημιών από τον Daniel) θα κρίνουν σε μεγάλο βαθμό την επαναξιολόγηση της σημαντικής αυτής λιμενικής υποδομής, προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερη υπεραξία σε περίπτωση που γίνει νέος διαγωνισμός.

Σε ανακοίνωσή του το Υπερταμείο, τονίζει μεταξύ άλλων ότι «λόγοι δημοσίου συμφέροντος επιτάσσουν την αναπροσαρμογή της στρατηγικής αξιοποίησης του λιμένα, ώστε να διασφαλιστεί η βέλτιστη ανάπτυξή του προς όφελος της εθνικής οικονομίας και της τοπικής κοινωνίας»

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος διαγωνισμός είχε κερδηθεί από τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη, με προσφορά 51 εκατ. ευρώ, με την Goldair να προσφεύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ισχυριζόμενη παρατυπίες στη διαδικασία επιλογής του προτιμητέου επενδυτή οι οποίες παραβίαζαν ευθέως τις αρχές της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης των διαγωνιζομένων.

Σχετικά Άρθρα