MENU

Αποσφραγίστηκαν οι προσφορές για τα έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία – Τι «πήραν» ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, Aktor και Metlen

Παγωμένες, για την ώρα, οι συμβάσεις λόγω των προσφυγών στην ΕΑΔΗΣΥ

Αποσφραγίστηκαν οι προσφορές για τους διαγωνισμούς των έργων αποκατάστασης στη Θεσσαλία, όπου έως τώρα γνωστοί έχουν γίνει οι προσωρινοί ανάδοχοι για 4 οδικά και τρία σιδηροδρομικά έργα, καθώς εκκρεμεί η δημοσίευση του πρακτικού για τον τέταρτο σιδηροδρομικό διαγωνισμό.

Συγκεκριμένα, η ΤΕΡΝΑ εξασφάλισε έργα συνολικής αξίας 418 εκατ. ευρώ μετά από την έκπτωση, η Aktor 282 εκατ. ευρώ, ο ΑΒΑΞ 175 εκατ. ευρώ και η METKA 134,4 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικά από τις αποσφραγίσεις προκύπτει πως σε δύο οδικά έργα επικράτησε η ΤΕΡΝΑ, 100% θυγατρικής της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Πρόκειται για το οδικό έργο για την αποκατάσταση δρόμων στους δήμους, Αργιθέας, Λίμνης Πλαστήρα, Μετεώρων και Πύλης, με προϋπολογισμό 267,5 εκατ. ευρώ, για το οποίο  προσέφερε ποσοστό έκπτωσης 5%, που αντιστοιχεί στο 204,93 εκατ. ευρώ. Το δεύτερο αφορά σε από κατάσταση υποδομών στους δήμους: Ζαγοράς – Μουρεσίου, Νοτίου Πηλίου, Βόλου και Ρήγα Φεραίου, με προϋπολογισμό 278,2 εκατ. ευρώ, για το οποίο έδωσε έκπτωση 5,00%, δηλαδή στα 213,13 εκατ. ευρώ.

Στην Aktor ανατέθηκαν δύο έργα που αφορούν οδικές και σιδηροδρομικές υποδομές. Ειδικότερα ανάδοχος ορίστηκε στα έργα αποκατάστασης των υποδομών των δήμων Τεμπών, Τυρνάβου, Ελασσόνας, Αγιάς, Λαρισαίων, Φαρκαδόνας, Κιλελέρ, Παλαμά, Μουζακίου, Τρικκαίων και Καρδίτσας, προϋπολογισμού 184 εκατ. ευρώ, προσφέροντας ποσοστό έκπτωσης 4,80%, που αντιστοιχεί στα 141,26 εκατ. ευρώ αλλά και στο έργο που αφορά την  «Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου», προϋπολογισμού 181,66 εκατ. ευρώ, για το οποίο προσέφερε ποσοστό έκπτωσης 4,00%, που αντιστοιχεί στο ποσό των 140,64 εκατ. ευρώ.

Δύο έργα ανέλαβε επίσης και ο όμιλος ΆΒΑΞ. Πρόκειται για το οδικό αποκατάστασης υποδομών Ιστιαίας-Αιδηψού, Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, Δομοκού, Λαμίας, Αλμυρού, Φαρσάλων και Σοφάδων, με προϋπολογισμό 170 εκατ. ευρώ για το οποίο προσέφερε ποσοστό έκπτωσης 4,90%, που αντιστοιχεί στο ποσό 130,37 εκατ. ευρώ. Το δεύτερο σιδηροδρομικό αυτή τη φορά αφορά στην αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, προϋπολογισμού 57,66 εκατ. ευρώ για το οποίο έδωσε έκπτωση 4,10%, που αντιστοιχεί στο ποσό των 44,59 εκατ. ευρώ.

Επίσης η ΜΕΤΚΑ του ομίλου Metlen  αναλαμβάνει την αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα, έργο με προϋπολογισμό 173,60 εκατ. ευρώ. προσέφερε έκπτωση 4% που τοποθετεί το έργο στα 134,40 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται πάντως πως η διαδικασία υπογραφής των συμβάσεων είναι παγωμένη καθώς εκκρεμεί η συζήτηση των προσφυγών κατά των διαγωνισμών από την κοινοπραξία ΕΚΤΕΡ-Δομική Κρήτης – ΕΡΕΤΒΟ- ΤΕ.ΝΑ. στην ΕΑΔΗΣΥ που είναι προγραμματισμένη για το τέλος Ιανουαρίου.

Σχετικά Άρθρα