Οι κτηματομεσίτες αντιμετωπίζουν την πρόκληση να δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους, οι οποίοι θα λάβουν κρίσιμες αποφάσεις για τη ζωή τους, όπως η αγορά μιας νέας κατοικίας ή υπογραφή ενός συμβολαίου μίσθωσης.
Με την τρέχουσα κρίση σε επίπεδο κόστους, τα υψηλά επιτόκια και τον πληθωρισμό, οι αγοραστές κατοικιών θα είναι ακόμη πιο διστακτικοί να κάνουν μια τόσο σημαντική κίνηση, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο το επίπεδο δυσκολίας των επαγγελματιών του κλάδου.
Με δεδομένες τις ιδιαίτερες συνθήκες της αγοράς αλλά και το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα πλεονεκτήματα του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ο ειδικός στο ψηφιακό μάρκετινγκ Wild PR παρέχει συμβουλές σχετικά με το γιατί η χρήση των social media πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους κτηματομεσίτες.
Στοχεύστε τους αγοραστές για πρώτη φορά με το TikTok
Το TikTok έχει αποκτήσει τεράστια δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια και αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο στους μεσίτες. Η άκρως στοχευμένη σελίδα For You, της πλατφόρμας, συγκεντρώνει και προτείνει στον χρήστη βίντεο με βάση τα μοναδικά του ενδιαφέροντα, την περιοχή του, το ιστορικό των αναζητήσεών του, τη διάδρασή του με τους διαφημιστές.
Με ένα κατά κύριο λόγο νεανικό κοινό, το Tiktok είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο προκειμένου οι μεσίτες να εξερευνήσουν τις νέες τάσεις και να ανταλλάξουν πληροφορίες, προσεγγίζοντας πιο εύκολα το κοινό εκείνο των χρηστών που ενδιαφέρεται να αποκτήσει ένα ακίνητο.
Το Tiktok γίνεται επίσης μια ισχυρή μηχανή αναζήτησης, με τους χρήστες να στρέφονται στην εφαρμογή για να αναζητήσουν απαντήσεις. Πρόσφατα, στέλεχος της Google αποκάλυψε ότι η έρευνά του δείχνει ότι σχεδόν το 40% των νεαρών χρηστών χρησιμοποιούσαν το TikTok ή το Instagram για να αναζητήσουν μέρος για μεσημεριανό γεύμα αντί για τους χάρτες της Google.
Χάρη στο TikTok και τo παιγνιώδες social media φορμά του, συζητούν περισσότερο με το κοινό τους και δημιουργούν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες τους, οι οποίοι συχνά επιστρέφουν στον ίδιο μεσίτη για κάποια επόμενη ανάγκη τους.
Χρησιμοποιήστε το Instagram Reels για να βελτιώσετε την προσέγγιση χρηστών και την αφοσίωση
Το Instagram Reels είναι ένα χαρακτηριστικό από το Instagram που έχει κερδίσει μεγάλη προσοχή. Οι επιρροές και οι δημιουργοί του Instagram έχουν χρησιμοποιήσει αυτήν τη δυνατότητα ως αναφορά για τη δημιουργία νέων τύπων περιεχομένου.
Το Instagram Reels επιτρέπει τη δημοσίευση σύντομων βίντεο, τα οποία εμφανίζονται σε ξεχωριστό μέρος της πλατφόρμας.
Επιτρέποντας τα βίντεο να διαρκούν έως και 90 δευτερόλεπτα, οι κτηματομεσίτες μπορούν να προβάλλουν τα διάφορα ξεχωριστά στοιχεία ενός σπιτιού και να παρέχουν μια περιήγηση σε μια ολόκληρη ιδιοκτησία.
Οι τροχοί μπορούν επίσης να εμφανίζουν περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες, όπως πελάτες που λαμβάνουν τα κλειδιά, την πρώτη νύχτα ενός ζευγαριού στο νέο τους σπίτι και πολλά άλλα.
Δημιουργήστε εντυπωσιακά στιγμιότυπα στο Instagram
Τα highlights του Instagram, ένα σύμπλεγμα αρχειοθετημένων ιστοριών που εμφανίζονται στην κορυφή του προφίλ σας, είναι ένα εύχρηστο εργαλείο για να κάνετε καλύτερη πρώτη εντύπωση, να οργανώσετε το περιεχόμενό σας και να έχετε μια πιο επαγγελματική παρουσία.
Αυτά εμφανίζονται αμέσως μετά το βιογραφικό σας και μπορούν να εξηγήσουν γρήγορα το θέμα της σελίδας σας.
Οι μεσίτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Instagram ως επέκταση του ιστοτόπου τους και οι επισημάνσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τμηματοποίηση των διαφόρων τύπων υπηρεσιών και ακινήτων που προσφέρονται, όπως για παράδειγμα, μονοκατοικίες και ημιανεξάρτητες κατοικίες, για να διευκολύνουν τους χρήστες να πλοηγηθούν στο προφίλ τους.
Κάθε επισήμανση μπορεί να περιλαμβάνει έναν μοναδικό σύνδεσμο προς μια σελίδα ιδιοκτησίας ή υπηρεσίας, αυξάνοντας την πιθανή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.
Φιλοξενήστε ζωντανές προβολές στο Facebook Live
Οι κτηματομεσίτες μπορούν να χρησιμοποιούν βίντεο Facebook Live, με μέσο όρο 64 δισεκατομμύρια προβολές την ημέρα, για να πραγματοποιούν προβολές ακινήτων παράλληλα με τις προσωπικές τους προβολές για να μεγιστοποιήσουν το κοινό τους.
Το κοινό στο Facebook μπορεί να συμμετέχει παρακολουθώντας από ένα τηλέφωνο ή φορητό υπολογιστή. Τα βίντεο Facebook Live διαθέτουν επίσης λειτουργία συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντάς τους να απαντούν σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το ακίνητο καθώς μετακινούνται μέσα σ’ αυτό,
Οι κτηματομεσίτες θα πρέπει να εξετάσουν, επίσης, το ενδεχόμενο δημιουργίας διαφορετικών λογαριασμών για κάθε περιοχή, ώστε να στοχεύουν καλύτερα τα βίντεό τους στο Facebook Live.
Χρησιμοποιήστε το προφίλ σας στο LinkedIn για να “χτίσετε” αξιοπιστία
Το LinkedIn δεν πρέπει να μείνει πίσω στη στρατηγική των κτηματομεσιτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με 830 εκατομμύρια μέλη από περισσότερες από 58 εκατομμύρια εγγεγραμμένες εταιρείες, το LinkedIn είναι το “σπίτι” των επαγγελματιών χρηστών των social media.
Το LinkedIn έχει μια μεγάλη ποικιλία επιχειρηματικών στοιχείων που μπορούν να προστεθούν στη σελίδα, όπως διαπιστεύσεις, χρόνια εμπειρίας και το εύρος τιμών των σπιτιών στα οποία ειδικεύεστε.
Οι δυνητικοί πελάτες μπορεί να είναι πιο πιθανό να ζητήσουν την εξειδίκευσή των μεσιτών αφού ανακαλύψουν περισσότερες επαγγελματικές λεπτομέρειες για την εταιρεία.
Εάν η εταιρεία σας προσφέρει επίσης εμπορικά ακίνητα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα για να στοχεύσετε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με εμπορικές καταχωρίσεις. Η αποτελεσματική χρήση του LinkedIn μπορεί να δώσει στους μεσίτες ακινήτων ένα πλεονέκτημα όταν προσπαθούν να κατακτήσουν νέους πελάτες ή να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τους ήδη υπάρχοντες.
Δημιουργώντας ένα επαγγελματικό προφίλ, δημοσιεύοντας τακτικά, συμμετέχοντας σε σχετικές ομάδες, συνδεόμενοι με πιθανούς πελάτες και χρησιμοποιώντας διαφημίσεις και χορηγούμενο περιεχόμενο- οι μεσίτες ακινήτων μπορούν να μεγιστοποιήσουν την παρουσία τους στο LinkedIn, διατηρώντας παράλληλα τον επαγγελματισμό τους σε όλη τη διάρκεια των προσπαθειών δικτύωσης.
Η κ. Kayleigh Morgan, Account Manager της Wild PR, τονίζει: «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε νέο κοινό, να χτίσετε εμπιστοσύνη και παράλληλα να αναδείξετε το προφίλ σας.
Η τεχνολογία, οι ανάγκες των πελατών, οι αντιλήψεις των καταναλωτών και ο ανταγωνισμός αλλάζουν συνεχώς. Αυτό σημαίνει ότι οι κοινωνικές πλατφόρμες εξελίσσονται διαρκώς, όπως και ο τρόπος με τον οποίο τις χρησιμοποιούν οι άνθρωποι.
Στο πλαίσιο αυτό οι κτηματομεσίτες επιβάλλεται να υιοθετήσουν μια στρατηγική για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παράλληλα να ενημερώνονται για τις τελευταίες εξελίξεις, ώστε να μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα».