MENU

Πώς η αγορά ακινήτων προάγεται μέσα από τον ανταγωνισμό των επώνυμων αλυσίδων για την εξασφάλιση της βέλτιστης τοποθεσίας

Όραμά τους η βελτίωση της αξίας του εκάστοτε brand, η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και κατ' επέκτασιν η κατανάλωση

Η εξασφάλιση στρατηγικής τοποθεσίας βρίσκεται στο επίκεντρο των επώνυμων αλυσίδων, προκειμένου να βελτιωθεί η αξία της επωνυμίας τους, να εξασφαλιστεί η αφοσίωση των καταναλωτών και να ενισχυθεί η επισκεψιμότητα.

Ο έντονος ανταγωνισμός για χώρους σε αυτές τις τοποθεσίες οδήγησε τις τιμές ενοικίασης σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα τη στροφή των διεθνών αλυσίδων πλέον στην προσπάθεια αγοράς των καταστημάτων τους αντί της ενοικίασης.

Πρόσφατες εμβληματικές εξαγορές που δείχνουν τη στροφή των αλυσίδων πολυτελείας προς
την ιδιοκτησία
περιλαμβάνουν τις παρακάτω:

  • Η Prada αγόρασε ακίνητα στις 720 και 724 Fifth Avenue για 835 εκατ. δολάρια.
  • Η Kering Group, μητρική εταιρεία των Gucci και Balenciaga, εξαγόρασε την 715-717 Fifth Avenue για 963 εκατ. δολάρια, επιπλέον των εμβληματικών επενδύσεων στη Avenue Montaigne και τη Rue de Castiglione στο Παρίσι και στην περιοχή Omotesando του Τόκιο.
  • Η Uniqlo αγόρασε το 660 Fifth Avenue για 350 εκατ. δολάρια.
  • Ο πλειοψηφικός ιδιοκτήτης της IKEA επένδυσε 400 εκατ. δολάρια σε ένα εμπορικό κτήριο μικτής χρήσης στην 570 Fifth Avenue για να αγκυροβολήσει το κατάστημά της IKEA 80.000sf.

Η ιδιοκτησία καταστήματος ναυαρχίδας προσφέρει ξεχωριστά πλεονεκτήματα εξασφαλίζοντας μόνιμα προνομιακή τοποθεσία, επιτρέπει κεφαλαιοποιημένα έξοδα για βελτιώσεις στο κατάστημα και προσθέτει ένα περιουσιακό στοιχείο υψηλής αξίας στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας. Η ιδιοκτησία επιτρέπει επίσης έναν βαθμό ευελιξίας που δεν το κάνουν οι μισθώσεις, επιτρέποντας στις εταιρείες να σχεδιάσουν τους ναυαρχίδες τους για να αναβαθμίσουν τις εμπειρίες των πελατών.

Τα εμβληματικά καταστήματα είναι η απόλυτη έκφραση της ταυτότητας μιας μάρκας. Από τις πολυτελείς μπουτίκ της Chanel και την έπαυλη του Ralph Lauren μέχρι το Nike’s House of Innovation και το εμβληματικό κατάστημα γυάλινων κύβων της Apple, αυτοί οι χώροι αναδεικνύουν τις αγορές σε μια εμπειρία με επίκεντρο την επωνυμία της μάρκας. Οι εκθέσεις προϊόντων, οι διαδραστικές τεχνολογίες και οι εξατομικευμένες υπηρεσίες δημιουργούν αξέχαστες συνδέσεις με τους καταναλωτές.

Ο Jean-Philippe Carmarans, επικεφαλής εκτιμήσεων της C&W στη Γαλλία, τόνισε την
αυξανόμενη τάση των οικων να αποκτούν ναυαρχίδες στο Παρίσι.

«Οι οίκοι πολυτελείας όπως η LVMH, η Chanel και η Kering, στη Λεωφόρο de Montaigne, γύρω από τη Vendôme και στα Ηλύσια Πεδία, είναι πρόθυμες να εξασφαλίσουν τις καλύτερες τοποθεσίες «για πάντα» αποκτώντας τις, επενδύοντας στη συνέχεια σημαντικά κεφάλαια για να δημιουργήσουν εξαιρετικές εμπειρίες για τους πελάτες τους», είπε.

Για παράδειγμα, ο Bernard Arnault μετέτρεψε το La Samaritaine σε έναν προορισμό λιανικής και φιλοξενίας κοντά στο Λούβρο, απόδειξη του πώς η ιδιοκτησία επιτρέπει στις επωνυμίες να επαναπροσδιορίσουν τους ιστορικούς χώρους σε εμβληματικές εμπειρίες.

Όπως ανέφερε η επικεφαλής της Cushman & Wakefield στην Ελλάδα, Νίκη Συμπούρα, «Το κεντρικό της κατάστημα στην Αθήνα αγόρασε από το 2021, η Prada επένδυση 19 εκατ. ευρώ στη Βουκουρεστίου. Η Prada είχε χαρακτηρίσει την απόφαση στρατηγικής σημασίας, που είχε σκοπό την εδραίωση της εμπορικής θέσης του ομίλου στην Ελλάδα».

Σχετικά Άρθρα