MENU

«Αποκαλυπτήρια» για το νέο κατάστημα Zara στο εμβληματικό κτίριο Μινιόν

Μοναδικός συνδυασμός μόδας και σύγχρονης αρχιτεκτονικής με 2.130 τ.μ. εμπορικής επιφάνειας με έμφαση στο design και τη βιωσιμότητα

Στην παρουσίαση του νέου της καταστήματος στην Αθήνα προχώρησε η Zara, στεγάζοντας την εμπειρία της μόδας σε έναν από τους πιο ιστορικούς και εμβληματικούς χώρους της πόλης.

Το νέο κατάστημα, που βρίσκεται στο ιστορικό κτήριο του Μινιόν, καλύπτει 2.130 τ.μ. εμπορικής επιφάνειας σε τέσσερα επίπεδα και προσφέρει πλήρη γκάμα ενδυμάτων για γυναίκες, άνδρες και παιδιά.

Ανανεωμένο εμπορικό concept με σύγχρονη αίσθηση και τεχνολογία

Το Zara Minion αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα του νέου εμπορικού μοντέλου της εταιρείας, το οποίο βασίζεται στην ανάπτυξη μεγάλων flagship καταστημάτων με ανανεωμένη εικόνα και νέους χώρους παρουσίασης προϊόντων. Ο χώρος έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών στους επισκέπτες, ενσωματώνοντας προηγμένες τεχνολογίες που βελτιώνουν τη διαδικασία επιλογής και αγοράς.

Οι boutique-style χώροι που διαμορφώθηκαν για να αναδείξουν τις συλλογές της εταιρείας, επιτυγχάνουν να δημιουργήσουν μια οικεία ατμόσφαιρα, η οποία ενσωματώνει επιλεγμένα αντικείμενα αντίκας, παλαιωμένο ξύλο και σύγχρονα υλικά από ανοξείδωτο ατσάλι. Αυτή η αρμονική συνύπαρξη διαχρονικής κομψότητας και μοντέρνας φινέτσας συνθέτει έναν μοναδικό χώρο.

Το νέο κατάστημα του Zara στο Μινιόν φιλοξενεί μια σειρά από ενδιαφέροντες χώρους:

  • Ισόγειο & Πρώτος Όροφος: Εδώ βρίσκονται οι γυναικείες συλλογές, συνοδευόμενες από μια ειδική γκάμα υποδημάτων και αξεσουάρ, τα οποία παρουσιάζονται σε έναν αποκλειστικό χώρο Shoes & Bags.
  • Υπόγειο: Στον κάτω όροφο βρίσκεται η παιδική συλλογή, η οποία περιλαμβάνει και ένα ξύλινο σπιτάκι παιχνιδιού, ειδικά σχεδιασμένο για τους μικρούς επισκέπτες.
  • Δεύτερος Όροφος: Αφιερωμένος στην ανδρική μόδα, με ειδικά διαμορφωμένους χώρους για σειρές όπως Zara Origins και Zara Athleticz.
  • Τρίτος και Τέταρτος Όροφος: Στεγάζουν τα νέα γραφεία της Zara για την ελληνική αγορά.

Η Zara ενσωματώνει τη νέα εποχή του λιανικού εμπορίου με τον απόλυτο συνδυασμό φυσικής και ψηφιακής εμπειρίας αγορών. Το κατάστημα επιτρέπει στους πελάτες να αλληλεπιδρούν με τη μάρκα οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή, μέσω του zara.com και της εφαρμογής Zara.

Η ψηφιακή και φυσική εμπειρία συνδυάζονται τέλεια μέσω της τελευταίας τεχνολογίας, προσφέροντας λειτουργίες όπως:

  • Περιήγηση σε πραγματικό χρόνο στο απόθεμα του καταστήματος.
  • Εύκολη διαδικασία αναγνώρισης και εντοπισμού προϊόντων στον χώρο.
  • Δυνατότητα online παραγγελιών με παραλαβή από το κατάστημα εντός δύο ωρών.

Έμφαση στη βιωσιμότητα

Το Zara Minion δεν προσφέρει μόνο μια κορυφαία εμπειρία αγορών, αλλά ενσωματώνει και τις πιο πρόσφατες καινοτομίες στην εξυπηρέτηση πελατών και βιωσιμότητα. Το κατάστημα διαθέτει προηγμένα συστήματα για την αναβάθμιση της εμπειρίας αγορών, όπως:

  • Αυτόνομο σύστημα παραλαβής online παραγγελιών, με δυνατότητα αποθήκευσης έως 1.110 δεμάτων.
  • Περιοχές αυτόματης πληρωμής και ταμεία για επιστροφές.
  • Αυτοματοποιημένο σταθμό για την επεξεργασία online επιστροφών.
  • Σημείο συλλογής χαρτονιών για ανακύκλωση και κάδο συγκέντρωσης ενδυμάτων, με στόχο την παράταση της ζωής των χρησιμοποιημένων ρούχων.

Δέσμευση της Zara για ενεργειακή αποδοτικότητα

Η Zara ενισχύει τη δέσμευσή της για βιωσιμότητα με το Zara Minion, το οποίο είναι εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα ενεργειακής αποδοτικότητας. Από αποδοτικά συστήματα θέρμανσης και ψύξης έως φωτισμό LED για εξοικονόμηση ενέργειας, το κατάστημα λειτουργεί με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Επιπλέον, το κατάστημα συνδέεται με την εσωτερική πλατφόρμα Inergy, η οποία παρακολουθεί τη συνολική κατανάλωση ενέργειας και κλιματισμού, με στόχο τη συνεχιζόμενη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας και της συντήρησης του χώρου.

Με το άνοιγμα του νέου καταστήματος Zara στο Μινιόν, η εταιρεία αναδεικνύει τη συνεχιζόμενη δέσμευσή της στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της.

Σχετικά Άρθρα