MENU

«Βουτιά» 24% στις πωλήσεις iPhone στην Κίνα

Αντιμέτωπη με πολύ μεγάλο ανταγωνισμό η Apple

Οι πωλήσεις του iPhone της Apple στην Κίνα μειώθηκαν κατά 24% τις πρώτες έξι εβδομάδες του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με ανεξάρτητη έρευνα που μπορεί να ενισχύσει τους φόβους για επιδείνωση της ζήτησης για τη συσκευή μάρκας, η οποία όμως έχει γεράσει.

Τα στοιχεία της Counterpoint Research αυξάνουν την πίεση στο iPhone, το οποίο δυσκολεύεται να αναπαράγει τη συνήθη επιτυχία του στη μεγαλύτερη αγορά smartphone στον κόσμο. Η αγορά κινητής τηλεφωνίας της Κίνας συρρικνώθηκε κατά 7% τις πρώτες εβδομάδες του τρέχοντος έτους και το κορυφαίο μερίδιο πήγε στην Vivo με έδρα την Dongguan, η οποία στόχευε στο οικονομικό τμήμα, σύμφωνα με την Counterpoint. Για να τονώσει τη ζήτηση, η Apple έκανε εντυπωσιακές εκπτώσεις στο διαδικτυακό της κατάστημα τον Ιανουάριο και οι διαδικτυακοί μεταπωλητές μειώνουν τώρα τις τιμές έως και 180 δολάρια.

Ο συνεργάτης της εταιρείας συναρμολόγησης iPhone Hon Hai Precision Industry Co. ανέφερε πτώση 18% στις πωλήσεις τους πρώτους δύο μήνες του έτους. Το κινητό αντιπροσωπεύει πάνω από το ήμισυ των πωλήσεων της Apple και σημαντικό μέρος των εσόδων της ταϊβανέζικης εταιρείας.

Η εταιρεία με έδρα το Κουπερτίνο της Καλιφόρνιας έχει αυξήσει τις επενδύσεις σε άλλα μεγάλα στοιχήματα, καθώς διαφοροποιεί τη σειρά προϊόντων της και επικεντρώνεται στην τεχνητή νοημοσύνη. Ενώ η Apple τερμάτισε μια δεκαετή προσπάθεια για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η κίνηση αυτή θα της επιτρέψει να διοχετεύσει περισσότερους πόρους στα ακουστικά Vision Pro που λάνσαρε πρόσφατα -την πρώτη νέα κατηγορία προϊόντων της εδώ και σχεδόν δέκα χρόνια- και να κυνηγήσει τους αντιπάλους της στον κλάδο της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης.

Σχετικά Άρθρα