Σύμφωνα με νέα δεδομένα από τη Visa, η κατηγορία της ψυχαγωγίας gaming παρουσίασε εντυπωσιακή ανάπτυξη το 2024, αυξάνοντας τις καταναλωτικές δαπάνες κατά 16,7% σε ετήσια βάση, έναντι άλλων τομέων όπως τα ταξίδια, η μόδα και το θέατρο.
Αυτή η αύξηση αντιπροσωπεύει έναν ρυθμό ανάπτυξης 40% υψηλότερο από τη γενική αύξηση των δαπανών των κατόχων καρτών Visa στην Ευρώπη.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν κατά 60% περισσότερο από τα ταξίδια, 75% περισσότερο από τη μόδα και 85% περισσότερο από το θέατρο και τον κινηματογράφο κατά το τελευταίο έτος, καθιστώντας τον έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στην Ευρώπη.
Επιπλέον, οι gamers δεν περιορίζονται μόνο σε περισσότερες δαπάνες, αλλά και σε μεγαλύτερο αριθμό συναλλαγών σε σχέση με τον μέσο κάτοχο κάρτας Visa στην Ευρώπη. Ιδιαίτερα στην Ισπανία καταγράφονται οι υψηλότερες δαπάνες για gaming, ενώ στην Ουγγαρία σημειώνεται ο μεγαλύτερος αριθμός συναλλαγών ανά άτομο.
Η Visa επίσης αναδεικνύει τη σημαντική επίδραση των gaming influencers στη διαμόρφωση των καταναλωτικών συνηθειών των gamers. Σύμφωνα με τα δεδομένα, το 28% των gamers αναφέρουν ότι οι δημιουργοί περιεχομένου επηρεάζουν άμεσα τις αγορές τους.
Εντυπωσιακά, το 70% των gamers ηλικίας 18-24 ετών αλληλεπιδρούν με gaming influencers τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, αναδεικνύοντας τη σημαντική σύνδεση της νεότερης γενιάς με τους influencers στο ψηφιακό περιβάλλον.
Επιπλέον, η αυξανόμενη ζήτηση για gaming περιεχόμενο οδηγεί σε μεγαλύτερη προσφορά. Περίπου το 30% των gamers συμμετέχουν ενεργά στη δημιουργία περιεχομένου, είτε μέσω streaming είτε μέσω κοινοποιήσεων σε social media.
Η Visa αναγνωρίζει τους δημιουργούς gaming περιεχομένου ως μικρές επιχειρήσεις, προσφέροντας εργαλεία και πόρους για να υποστηρίξει τις οικονομικές τους δραστηριότητες. Στόχος της είναι να βοηθήσει τους δημιουργούς να πληρώνονται γρήγορα και με ασφάλεια, κάνοντάς τους βασικούς παίκτες στην ψηφιακή οικονομία.
Η Visa φιλοξένησε πρόσφατα μια ειδική εκδήλωση στη Βαρσοβία, εστιάζοντας στις δυνατότητες του gaming και της δημιουργίας περιεχομένου. Στην εκδήλωση συμμετείχαν πάνω από 100 καλεσμένοι, μεταξύ των οποίων οι γνωστοί παρουσιαστές eSports Frankie Ward και Trevor ‘Quickshot’ Henry, οι οποίοι τόνισαν τη σημασία της συνεργασίας με τη Visa για την ενίσχυση των δημιουργών περιεχομένου.
Η έρευνα της Visa υπογραμμίζει ότι ο τομέας του gaming δεν περιορίζεται μόνο στην ψυχαγωγία, αλλά έχει και σημαντικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων.
Περίπου το 81% των gamers πιστεύουν ότι το gaming βελτιώνει τις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και γρήγορης σκέψης, ενώ το 71% των δημιουργών περιεχομένου δηλώνουν ότι το gaming ενίσχυσε τις ψηφιακές τους δεξιότητες.
Αυτές οι εξελίξεις δείχνουν ξεκάθαρα την αυξανόμενη σημασία της βιομηχανίας gaming και της οικονομίας των δημιουργών για την ευρωπαϊκή αγορά και την ψηφιακή οικονομία γενικότερα.