Τους 10 εργοδότες επιλογής στον κλάδο της Τεχνολογίας, αλλά και σημαντικά στοιχεία τόσο για τις προτιμήσεις των εργαζομένων όσο και για τις ενέργειες των εργοδοτών για την προσέλκυση νέου προσωπικού, παρουσιάζονται στη νέα κλαδική έρευνα που πραγματοποίησε το τμήμα Employer Branding Solutions του Kariera Group.
Για την εκπόνηση της έρευνας έγινε σύγκριση συνολικά 78 εταιρειών στον κλάδο της Τεχνολογίας και συμμετείχαν σε αυτήν 1.975 επαγγελματίες και πιθανοί υποψήφιοι εργαζόμενοι. Η κατηγοριοποίηση των 78 εταιρειών από τους συμμετέχοντες στην έρευνα έγινε με βάση 8 διαφορετικούς παράγοντες: το εργασιακό περιβάλλον, τις ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης, την κοινωνική ευθύνη, τους μισθούς και τις παροχές, την εργασιακή ασφάλεια, την ακεραιότητα οράματος και αξιών, την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και την εξωστρέφεια της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι top 10 Εργοδότες Επιλογής στον κλάδο της Τεχνολογίας
Σύμφωνα με την έρευνα του Kariera Group οι πρώτοι δέκα εργοδότες που επέλεξαν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι στον κλάδο της τεχνολογίας είναι οι παρακάτω:
Το 90,4% των εργαζομένων επιθυμεί να εργάζεται εξ’ αποστάσεως
Η κλαδική έρευνα ανέδειξε επίσης τις προτιμήσεις των εργαζομένων και αντίστοιχα τις ενέργειες των εργοδοτών στον κλάδο της Τεχνολογίας για την προσέλκυση νέου προσωπικού.
Η συντριπτική πλειοψηφία των υποψήφιων εργαζομένων (90,4%) επιθυμεί να εργάζεται ορισμένες ημέρες απομακρυσμένα ή και αποκλειστικά εξ’ αποστάσεως.
Το 60,3% μάλιστα θα δήλωνε παραίτηση σε περίπτωση που το εργασιακό περιβάλλον δεν ήταν ικανοποιητικό.
Παράλληλα, το 53,6% χαρακτήρισε ανεπαρκή την ενημέρωση που λαμβάνει για τα επόμενα στάδια αξιολόγησης όταν έχει προχωρήσει η διαδικασία της συνέντευξης με έναν υποψήφιο εργοδότη.
Από την άλλη, η πλειοψηφία των εργοδοτών στον κλάδο της τεχνολογίας (83,3%) προβάλουν μέσα στο Corporate/Career Site τους την εργασιακή καθημερινότητα και κουλτούρα της εταιρείας καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό τους.
Λιγότερες από 1/2 εταιρείες (44.9%) αναφέρουν ότι προσφέρουν τη δυνατότητα για ευέλικτη εργασία – σε αντίθεση με την ιδιαίτερη προτίμηση των υποψήφιων εργαζομένων προς αυτό το μοντέλο εργασίας.
Τέλος μόλις το 14,1% των εργοδοτών αναφέρουν τη διαδικασία πρόσληψης στο career site τους και προσφέρουν συμβουλές για τη διαδικασία της συνέντευξης.
Μεθοδολογία της κλαδικής έρευνας
Για την παραπάνω έρευνα το Kariera Group πραγματοποίησε μια αξιολόγηση στις εταιρικές ιστοσελίδες, στα career sites, στα πέντε μεγαλύτερα job boards, στο Glassdoor, στο LinkedIn αλλά και σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτουν οι συγκεκριμένες εταιρείες. Η έρευνα βασίστηκε σε τέσσερις πυλώνες:
Πρώτον στο πώς κάθε εργοδότης διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές του μέσα από τα κανάλια προβολής (Employee Value Proposition), δεύτερον στην αποτελεσματική παρουσία των εταιρειών στα job boards, το Glassdoor και τα social media (Channel Effectiveness), τρίτον στο πόσο καλά είναι στημένη μια ιστοσελίδα για την έρευνα του υποψήφιου εργαζόμενου (Career Site) και τέταρτον στην εμπειρία του κάθε υποψηφίου κατά τη διαδικασία αίτησης εργασίας (Candidate Experience).