MENU

Η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφάλιση: Γνωρίστε τον «Λύσις»

Η συνεργασία ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και Netcompany-Intrasoft φέρνει τον πρώτο AI ασφαλιστικό βοηθό στην Ελλάδα

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, σε συνεργασία με τη Netcompany-Intrasoft μέλος του Ομίλου Netcompany A/S, εισάγουν τον πρωτοπο ψηφιακό ασφαλιστικό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης στην ελληνική αγορά.

Ο ψηφιακός βοηθός «Λύσις», που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Netcompany σε συνεργασία
με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο και χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες AI
  • Δίνει άμεσες απαντήσεις σε ερωτήματα για ασφαλιστικά προϊόντα, σύγκριση και προτάσεις σε πραγματικό χρόνο
  • Παρέχει ενημέρωση για τους όρους και τους κανόνες ασφάλισης σε φυσική και κατανοητή γλώσσα
  • Έχει σχεδιαστεί για να καταλαβαίνει την ασφαλιστική ορολογία και αντλεί δεδομένα από την εκτεταμένη βάση γνώσης του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Ωφέλη συνεργατών

  • Εύκολη διεκπεραίωση καθημερινών διαδικασιών άμεσα κι εύκολα μέσω κινητού
  • Πάνω από 80% της λειτουργικότητας έχει ενσωματωθεί στην εφαρμογή, γεγονός που μειώνει σημαντικά τον χρόνο διεκπεραίωσης εργασιών, αυξάνοντας την παραγωγικότητα και τη συνολική ποιότητα εξυπηρέτησης
  • Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις», έχει ενσωματωθεί τόσο στην πλατφόρμα συνεργατών της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Τυπώνω/Πληρώνω», όσο και στην εφαρμογή «INTERSALONICA Agent» (διαθέσιμη σε συσκευές iOS & Android)

Ο κ. Ξενοφών Λιαπάκης, Δ/ντης Πληροφορικής της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ανέφερε: «Η δημιουργία του ψηφιακού βοηθού “Λύσις” αποδεικνύει τη δέσμευση του Ομίλου να επενδύσει σε τεχνολογίες αιχμής για τη βελτίωση των υπηρεσιών του. Στόχος του είναι να προσφέρει στους συνεργάτες του εργαλεία που ενισχύουν την παραγωγικότητά τους και αναβαθμίζουν την καθημερινότητά τους.

Με την πρωτοβουλία αυτή, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον ασφαλιστικό τομέα, παραμένοντας αφοσιωμένος στη συνεχή εξέλιξη και στις ανάγκες των συνεργατών του».

Ο κ. Xάρης Λάμπος, Executive Director – Head of Delivery, Enterprise Solutions της Netcompany-Intrasoft, δήλωσε σχετικά: «Μας ικανοποιεί ιδιαίτερα να στηρίζουμε τους πελάτες μας, ώστε να διακριθούν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και να προσφέρουν με τη σειρά τους τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες.

Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις», που αναπτύξαμε για την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ,  ανεβάζει τον πήχη της εξυπηρέτησης στον ασφαλιστικό κλάδο, καθιερώνοντας νέα πρότυπα ποιότητας και καινοτομίας στην ελληνική αγορά».  

Σχετικά Άρθρα