MENU

Η ΑΙ ως ακρογωνιαίος λίθος στην εξέλιξη και προώθηση εμπορικών προϊόντων στην Κίνα

Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί τον... κοινό παρονομαστή κατασκευαστών και καταναλωτών σε μια προσπάθεια εξερεύνησης των δυνατοτήτων της

Ακουστικά που παρέχουν μετάφραση διπλής κατεύθυνσης σε πραγματικό χρόνο με ταυτόχρονη ερμηνεία, ηχεία χρήσης ψηφιακού βοηθού με ικανότητα μετάδοσης διαδοχικών συζητήσεων, αλλά και κλιματιστικά με δυνατότητες ευέλικτης λειτουργίας, είναι μερικά από τα προϊόντα σύγχρονης τεχνολογίας που προωθούν στην αγορά μερικές από τις τεχνολογικές εταιρίες της Κίνας.

Παρά το γεγονός ότι παράγονται από εταιρείες με διαφορετικές εμπορικές ταυτότητες, μοιράζονται ένα κεντρικό τεχνολογικό χαρακτηριστικό: την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ).

Με δεδομένη την πρόσφατη τεχνολογική εξέλιξη της ΑΙ που επιταχύνθηκε με τη χρήση του DeepSeek, αρκετοί Κινέζοι κατασκευαστές καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών, αλλά και οικιακών συσκευών, ανταγωνίζονται πλέον στη χρήση τεχνολογιών ΑΙ στα προϊόντα τους, σε μία προσπάθεια να εκμεταλλευτούν την τεράστια δυναμική της αγοράς.

Η κινεζική τεχνολογική εταιρία Xiaomi ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι θα διαθέσει το 1/4 των επενδύσεών της για την έρευνα και την τεχνολογία (R&D) το 2025, σε τεχνολογικούς τομείς που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη.

Η Honor, μία άλλη γνωστή εταιρία παραγωγής τεχνολογικά έξυπνων συσκευών, ανακοίνωσε τη στρατηγική της για την εξέλιξή της σε μία εταιρία με ηγετικό παγκόσμιο ρόλο στα τερματικά οικοσυστήματα ΑΙ.

Σχετικά Άρθρα