MENU

Gov.gr: Αλλαγές στην ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση και εξουσιοδότηση

Πιο φιλική εμπειρία χρήστη με νέες λειτουργίες και προσυμπληρωμένα στοιχεία

Ακόμα πιο απλές και φιλικές γίνονται οι ψηφιακές υπηρεσίες της Υπεύθυνης Δήλωσης και της Εξουσιοδότησης μέσω του gov.gr. Οι πολίτες πλέον θα έχουν προσυμπληρωμένα τα προσωπικά τους στοιχεία, εξοικονομώντας χρόνο, απολαμβάνοντας μια ποιοτικότερη εμπειρία χρήστη, ενώ συγχρόνως ελαχιστοποιούνται τυχόν λάθη.

Τι αλλάζει

Οι νέες εκδόσεις των ψηφιακών υπηρεσιών προσφέρουν:

  • Αυτόματη προσυμπλήρωση για περισσότερα προσωπικά στοιχεία, όπως:
    • Όνομα και επώνυμο πατέρα
    • Όνομα και επώνυμο μητέρας
    • Τόπος γέννησης
    • Αριθμός ταυτοποιητικού εγγράφου
    • Τόπος κατοικίας και διεύθυνση email (αντλούνται από το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, emep.gov.gr)
  • Δυνατότητα επεξεργασίας των στοιχείων μέσα από την ψηφιακή φόρμα, για την διόρθωση τυχόν λαθών ή ανακριβειών

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι σήμερα, η αυτόματη προσυμπλήρωση περιλάμβανε:

  • Ονοματεπώνυμο
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ)
  • Αριθμό κινητού τηλεφώνου

Πάνω από 33 εκατομμύρια συναλλαγές

Οι υπηρεσίες Υπεύθυνης Δήλωσης και Εξουσιοδότησης μέσω gov.gr είναι ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς επιλογές των πολιτών. Συγκεκριμένα:

  • Πάνω από 27 εκατομμύρια Υπεύθυνες Δηλώσεις έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα
  • Περισσότερες από 6,6 εκατομμύρια Εξουσιοδοτήσεις έχουν ολοκληρωθεί ψηφιακά

Η υλοποίηση αυτών των βελτιώσεων έγινε από:

  • Τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης
  • Το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET)

Η άντληση των στοιχείων πραγματοποιείται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, εξασφαλίζοντας ακρίβεια και ασφάλεια στις ψηφιακές συναλλαγές.

Σχετικά Άρθρα