Χωρίς προηγούμενο έκλεισε το 2024 όσον αφορά στα ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά αιτήματα των πολιτών στη συμπρωτεύουσα, που κατέκλυσαν την εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου», το τηλεφωνικό κέντρο και τον νέο θεσμό «Αντιδημάρχου Υπηρεσίας», ώστε να εκφράσουν όλα όσα τους ενοχλούν στην πόλη και να ζητήσουν την επίλυσή τους, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας.
Η συντριπτική πλειοψηφία εξ αυτών αφορά σε θέματα περιβαλλοντικής υγιεινής. Ενδεικτικά, στο… βάθρο βρίσκονται:
Ενδεικτικά, μέσα στο περασμένο πλέον έτος, οι τρεις προαναφερθείσες υπηρεσίες του δήμου δέχτηκαν συνολικά 44.384 αιτήματα – παράπονα. Ειδικότερα, από την αρχή του έτους στην ηλεκτρονική εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου», εκεί όπου οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να συνοδεύουν το παράπονό τους και με σχετική φωτογραφία που τραβούν με το κινητό τους τηλέφωνο, «ανέβηκαν» 34.863 αιτήματα, εκ των οποίων τα 5.781 βρίσκονται σε εκκρεμότητα, ενώ τα υπόλοιπα έχουν ήδη τακτοποιηθεί.
Άλλα 9.315 παράπονα δέχτηκε η «Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών», που ξεκίνησε να λειτουργεί από τον περασμένο Ιούνιο, με τους δημότες να καλούν από τότε στο πενταψήφιο 15192 και να ενημερώνουν τις υπηρεσίες του δήμου για καθετί λάθος που συμβαίνει στην πόλη. Είναι χαρακτηριστικό πως με εξαίρεση τον Αύγουστο, όπου τα αιτήματα ήταν μόλις 867, όλους τους υπόλοιπους μήνες παρουσίασαν μια «εκρηκτική» αύξηση, φτάνοντας σχεδόν τα 2.000 παράπονα τον Οκτώβριο.
Όσο για τον θεσμό του «Αντιδημάρχου Υπηρεσίας», που τέθηκε σε εφαρμογή από τα μέσα του περασμένου Σεπτεμβρίου, επιπλέον 206 πολίτες επισκέφτηκαν κατά τις απογευματινές ώρες το δημαρχιακό μέγαρο ώστε να καταθέσουν τα αιτήματά τους σε προσωπικό επίπεδο, σε έναν αντιδήμαρχο της διοίκησης Αγγελούδη. Ακολούθως, ο αντιδήμαρχος ενημέρωνε τις αρμόδιες υπηρεσίες, με στόχο να τακτοποιηθεί το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.
Κ. Βασιλόπουλος: Παραπάνω από το 90% των αιτημάτων έχει απαντηθεί
«Χιλιάδες πολίτες έχουν έρθει σε επικοινωνία με τον δήμο, προκειμένου να μας ενημερώσουν για τα αιτήματα, τα παράπονα, τις ιδέες και τις προτάσεις τους, με στόχο να βελτιώσουμε την πόλη και κατ’ επέκταση την καθημερινότητα όλων μας», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστας Βασιλόπουλος.
«Τα αιτήματα και τα παράπονα έχουν διεκπεραιωθεί – απαντηθεί σε ποσοστό που ξεπερνά το 90%, με τη βοήθεια των υπηρεσιών του δήμου, που αυτούς τους 12 μήνες, κατέβαλαν τεράστιες προσπάθειες για να εξυπηρετηθούν οι δημότες», προσθέτει ο κ. Βασιλόπουλος.
«Δεν εφησυχάζουμε και με δεδομένο ότι “εχθρός του καλού είναι το καλύτερο”, οι προσπάθειες εντός του 2025, θα ενταθούν για να εξυπηρετήσουμε ακόμα μεγαλύτερο αριθμό πολιτών», συμπληρώνει ο αντιδήμαρχος.