Όταν ο Νίκος Χαρδαλιάς αποφασίζει να μιλήσει για ανακύκλωση, το κάνει με τρόπο που κανείς δεν περιμένει! Ένα βίντεο με πρωταγωνιστές τον ίδιο και τη σύζυγό του, Γιώτα, έγινε viral, μαζεύοντας πάνω από 1,34 εκατομμύρια θεάσεις.
Στο κλιπ, το ζευγάρι μας αποκαλύπτει ότι… το κάνει 3-4 φορές την ημέρα! Όχι, δεν μιλάμε για κάτι πονηρό – μιλάμε για ανακύκλωση! Με μια ατάκα που έσπασε το ίντερνετ («Τα πράγματα είναι πολύ απλά… με τη Γιώτα θα το κάνουμε όσες φορές χρειαστεί… μέχρι να το κάνουμε σωστά!»), η Περιφέρεια Αττικής κατάφερε να φέρει την ανακύκλωση στο προσκήνιο με τρόπο έξυπνο, διασκεδαστικό και… ελαφρώς πικάντικο.
Ο στόχος της καμπάνιας «Μάθε να το κάνεις σωστά» είναι ξεκάθαρος: να μάθουμε όλοι να ανακυκλώνουμε σωστά! Ο Χαρδαλιάς δηλώνει ότι το βίντεο απευθύνεται κυρίως στις νέες γενιές, που θα πάρουν τη σκυτάλη για ένα πιο καθαρό μέλλον.
Παρότι έχουν επενδυθεί εκατομμύρια στην ανακύκλωση, τα ποσοστά παραμένουν απογοητευτικά. Γιατί;
Γιατί, όπως δείχνουν τα στοιχεία, δεν έχουμε μάθει να το κάνουμε σωστά. Γι’ αυτό και η Περιφέρεια Αττικής επενδύει σε μια viral καμπάνια που θα «μιλήσει» στους πολίτες με τρόπο που να τους αφορά πραγματικά.
Τα σχόλια για το βίντεο ήταν ανάμεικτα – άλλοι το βρήκαν αστείο, άλλοι το χαρακτήρισαν υπερβολικό. Ο ίδιος ο περιφερειάρχης Αττικής όμως, δεν πτοείται:
«Δεν με νοιάζει να τσαλακώσω τη δημόσια εικόνα μου, αρκεί να περάσει το σωστό μήνυμα», δηλώνει κατηγορηματικά. «Προφανώς υπάρχουν όρια, αλλά άλλο η σοβαρότητα και άλλο η σοβαροφάνεια!».
Και δεν σταματά εκεί – η καμπάνια αυτή είναι μόνο η αρχή. Το επόμενο διάστημα, θα ακολουθήσουν δράσεις στα σχολεία, συνεργασίες με τους δήμους και μια πρωτοποριακή εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας που θα δείχνει στους πολίτες πώς να ανακυκλώνουν σωστά.
Η Περιφέρεια συνεργάζεται με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για να δημιουργήσει μια διαδραστική εφαρμογή που θα καθοδηγεί τους χρήστες στην ανακύκλωση με απλό και κατανοητό τρόπο.
«Αυτό που βλέπετε είναι μόνο η αρχή. Θα ακολουθήσουν πολλές φάσεις, με δράσεις για τα σχολεία και συνεργασία με τους δήμους.», τονίζει ο Χαρδαλιάς, ξεκαθαρίζοντας ότι το project δεν είναι απλώς μια επικοινωνιακή φούσκα, αλλά ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο τετραετίας.