Στην επιτάχυνση των έργων στην ελληνική και ρουμανική αγορά, αλλά και στη μετεξέλιξη του ομίλου της ακόμη και μέσω εξαγορών στρέφει το ενδιαφέρον της η Intrakat.
Στα σημεία αυτά εξάλλου αναφέρθηκε εκτενώς η διοίκηση του ομίλου Intrakat κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα του πρώτου εξάμηνου της χρονιάς, η οποία έχει σχηματίσει πλέον μετά και την εξαγορά της Άκτωρ ανεκτέλεστο έργων της τάξης των 4,5 δισ. ευρώ.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Αλέξανδρος Εξάρχου επανέλαβε την πρόβλεψη για τζίρο της τάξης του 1,15 δισ. ευρώ στο τέλος του 2024 και κερδών EBITDA ύψους 60 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία έχει υπογράψει συμβάσεις της τάξης των 225 εκατ. ευρώ στο α΄ εξάμηνο του 2024 και αναμένει τη συμβασιοποίηση νέων έργων της τάξης των 750 εκατ. ευρώ έως τα τέλη του 2024.
Η εταιρεία μέσω του βραχίονα της Άκτωρ, όπως έχει ήδη αναφέρει διεκδικεί επίσης έργα της τάξης του 1,5 δισ. ευρώ στη Ρουμανία, τα οποία πρόκειται να δημοπρατηθούν προσεχώς, εκμεταλλευόμενη την τεχνική βάση που διαθέτει στη χώρα με TBMs.
Σύμφωνα με τον κ. Εξάρχου στα τέλη Οκτωβρίου αναμένεται να παρουσιαστούν οι πρωτοβουλίες για το μετασχηματισμό του ομίλου καθώς και νεότερα για εξαγορές μικρότερου μεγέθους. Επιπλέον η διοίκηση του ομίλου αναφέρθηκε αναλυτικά στην προώθηση των έργων κατά το τελευταίο διάστημα όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο έχει πλέον παραδοθεί στο ελληνικό Δημόσιο.
Επίσης έγινε λόγος για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος, όπου από το 15% που βρισκόταν οι εργασίες όταν η ΑΚΤΩΡ πέρασε στα χέρια της Intrakat πλέον η πορεία υλοποίησης τμήματος που έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ βρίσκεται στο 51%. Όσον αφορά το σιδηροδρομικό έργο στη Ρουμανία αυτό βρισκόταν στο 2% όταν η Intrakat εξαγόρασε την ΑΚΤΩΡ και πλέον βρίσκεται στο 31% της υλοποίησής του, ενώ το έργο του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου Βουκουρεστίου A0 (Lot 3) από το 32% βρέθηκε στο 81% και μέχρι τα τέλη του 2024 θα έχει ολοκληρωθεί.