MENU

Παρουσίαση του νέου μοντέλου εξυπηρέτησης πελατών από τη ΔΕΗ

Προσωπικός εκπρόσωπος, καινοτόμος ψηφιακός λογαριασμός και νέα ωράρια στα καταστήματα

Την εισαγωγή νέων προϊόντων, λύσεων προστιθέμενης αξίας και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης ανακοίνωσε η ΔΕΗ κατά το 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή (13/12) στο Metropolitan Expo.

Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΔΕΗ παρουσίασε τις ακόλουθες καινοτομίες:

Προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση: Η ΔΕΗ σχεδιάζει την εφαρμογή ενός νέου μοντέλου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, όπου κάθε πελάτης θα εξυπηρετείται από έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπο, διασφαλίζοντας έτσι προσωπική σχέση, βαθιά γνώση και άμεση ανταπόκριση. Η υπηρεσία αυτή θα ξεκινήσει στις αρχές του 2025, θα είναι διαθέσιμη δωρεάν 24/7.

Καινοτόμος ψηφιακός λογαριασμός: Από το πρώτο τρίμηνο του 2025, θα είναι διαθέσιμος ένας νέος ψηφιακός λογαριασμός, καθώς και ένας κωδικός QR στον έγχαρτο λογαριασμό που θα οδηγεί σε βίντεο με ψηφιακή εκπρόσωπο (avatar), επεξηγώντας τα πεδία του λογαριασμού. Αυτή η πρωτοβουλία θα προσφέρει εύκολη πρόσβαση και αναλυτική παρουσίαση χρεώσεων, κατανάλωσης και ιστορικού, καθώς και δυνατότητα άμεσης πληρωμής χωρίς σύνδεση σε εφαρμογή, εξυπηρετώντας ιδιαίτερα τους πελάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.

ElectricianPass – Νέα υπηρεσία πιστοποίησης ηλεκτρικών εγκαταστάσεων: Η ΔΕΗ θα εισάγει την υπηρεσία ElectricianPass από το πρώτο τρίμηνο του 2025, διευκολύνοντας την απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ). Οι πελάτες θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού προσαρμοσμένο στη διαθεσιμότητά τους και να χρεώνουν την υπηρεσία στον λογαριασμό τους εφάπαξ ή με πλάνο δόσεων.

Καταστήματα – Πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης και νέο ωράριο: Η ΔΕΗ, σε συνεργασία με την οργάνωση The Happy Act, θα εγκαινιάσει ένα πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της. Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει χαρτογράφηση χώρων, εισαγωγή ειδικών σημάνσεων και παροχή χώρων αποφόρτισης για την καλύτερη εξυπηρέτηση ατόμων με νευροδιαφορετικότητα. Επιπλέον, από τις 2 Ιανουαρίου 2025, τα καταστήματα της ΔΕΗ θα λειτουργούν με νέο ωράριο, εξυπηρετώντας καλύτερα τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.

Τα καταστήματα πλέον θα λειτουργούν από τις 8:00 έως τις 15:00 κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο, ενώ κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή θα είναι ανοιχτά από τις 8:00 έως τις 20:00.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου ΔΕΗ, Γιώργος Καρακούσης, δήλωσε ότι η ΔΕΗ επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας ολιστικής προσέγγισης των αναγκών των πελατών, πέρα από την απλή προμήθεια ενέργειας. Τόνισε ότι στόχος της εταιρείας είναι να γίνει η πρώτη επιλογή των πελατών όχι από συνήθεια, αλλά λόγω της σύγχρονης και φιλικής προς το περιβάλλον προσέγγισής της.

Σχετικά Άρθρα