MENU

Να διπλασιάσει το ξενοδοχειακό του δυναμικό στην Ελλάδα επιδιώκει ο οίκος Brown Hotels

Ο επικεφαλής του θεωρεί εφικτή την άφιξη 50 εκατομμυρίων τουριστών στη χώρα μας σε βάθος πενταετίας

Τη λειτουργία 24 ιδιόκτητων ή υπό διαχείριση ξενοδοχείων μέχρι το τέλος του 2025, από τις 11 τουριστικές μονάδες που διαθέτει σήμερα στη χώρα μας, έχει θέσει ως στόχο η διοίκηση του οίκου Brown Hotels για την ελληνική αγορά.

Ήδη εντός του 2024 ο ξενοδοχειακός οίκος πρόκειται να θέσει σε λειτουργία έξι νέες ιδιόκτητες μονάδες, εκ των οποίων οι τρεις θα βρίσκονται στην Αθήνα και οι άλλες τρεις στο Ισραήλ.

Ο αναπτυξιακός σχεδιασμός της Brown Hotels προβλέπει ότι μέχρι το 2025 θα εντάξει υπό τη διαχείρισή του ακόμα επτά ξενοδοχεία σε τουριστικούς προορισμούς όπως είναι η Αίγινα, η Κέρκυρα, η Λέσβος και τα Χανιά στην Κρήτη.

Σύμφωνα με τον Leon Avigad, ιδρυτή και συνιδιοκτήτη της Brown Hotels, η Ελλάδα βρίσκεται μεταξύ των δέκα σημαντικότερων τουριστικών προορισμών στον κόσμο και μπορεί μέσα στην επόμενη πενταετία να προσελκύσει περί τα 50 εκατομμύρια επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο.

Τις εκτιμήσεις αυτές έκανε ο επικεφαλής του οίκου Brown Hotels στο περιθώριο συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση της νέας συνεργασίας με τον εκπαιδευτικό οργανισμό BCA College που αφορά στη δημιουργία ενός νέου Diploma in Resorts and Hotels Operations Management.

Στη συνεργασία αυτή, τα ξενοδοχεία του οίκου Brown Hotels θα υποστηρίξουν το πρακτικό κομμάτι της εκπαίδευσης.

Όπως ανέφεραν ανώτατα στελέχη και των δύο οργανισμών το πιο σημαντικό στοιχείο σε μια επιχείρηση στον χώρο του τουρισμού είναι η φιλοσοφία της. Αυτή προβάλλει ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αυτή αναζητά ο πελάτης.

Ο Leon Avigad εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συγκεκριμένη συνέργεια, τονίζοντας ότι «οι κατηρτισμένοι εργαζόμενοι είναι απαραίτητοι σε κάθε επιχειρηματική προσπάθεια στον κλάδο της φιλοξενίας, πόσο μάλλον μια αλυσίδα που διαθέτει τόσο υψηλά στάνταρ και επιδιώκει την παροχή απαράμιλλων εμπειριών».

Ο οίκος Brown Hotels είναι μία πολυεθνική ξενοδοχειακή αλυσίδα με παρουσία στην Ελλάδα που αριθμεί σήμερα 11 μονάδες (urban hotels, boutique hotels, resorts) σε Αθήνα, Πελοπόννησο, Εύβοια, Κέρκυρα και Κρήτη, καθεμία από τις οποίες έχει αισθητική εμπνευσμένη από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε περιοχής

Σχετικά Άρθρα