MENU

Η φετινή Black Friday «έσπασε ταμεία» με 10,8 δισ. δολ. στις διαδικτυακές αγορές στις ΗΠΑ

Τα top προϊόντα που προτίμησαν οι καταναλωτές σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας αναλύσεων Adobe

Νέο ρεκόρ σημείωσαν οι online αγορές της Black Friday για το 2024 στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, αγγίζοντας το αστρονομικό ποσό των 10,8 δισ. δολαρίων σύμφωνα με την Adobe Analytics που καταγράφει τα δεδομένα του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ.

Για λόγους σύγκρισης, το ποσό είναι το υπερδιπλάσιο από αυτό που ξόδεψαν οι καταναλωτές για online αγορές το 2017, όταν οι πωλήσεις ήταν λίγο πάνω από 5 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την Adobe.

Ο πυρετώδης ρυθμός των αγορών της «Μαύρης Παρασκευής» ακολούθησε το ρεκόρ ηλεκτρονικών πωλήσεων την ακριβώς προηγούμενη μερα (Thanksgiving, Ημέρα των Ευχαριστιών), όπου σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων, οι καταναλωτές ξόδεψαν το ποσό-μαμούθ των 6,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση σχεδόν 9% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, σύμφωνα με την Adobe.

Τι αγόρασαν όμως οι καταναλωτές τη φετινή Black Friday;

Σύμφωνα με την Adobe, τα παιχνίδια αποτέλεσαν τον νικητή των διαδικτυακών πωλήσεψν της Black Friday, με την αύξηση στις πωλήσεις παιχνιδιών να φτάνει το 622% σε σχέση με μια συνηθισμένη ημέρα του φθινοπώρου. Οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν κατά 561%, ηλεκτρικών συσκευών κατά 476%, ενδυμάτων κατά 374%, ενώ τα ηλεκτρονικά είδη σημείωσαν άνοδο 334%.

Τα πιο δημοφιλή παιχνίδια περιλάμβαναν LEGO σετ από τον κόσμο του Χάρι Πότερ, παιχνίδια “Wicked”, επιτραπέζια και παιχνίδια με κάρτες, παιχνίδια Disney Princess, κούκλες και σετ κουζίνας Cookeez Makery. Επίσης, οι κονσόλες παιχνιδιών –όπως PlayStation 5, Xbox Series X, Nintendo Switch OLED και Meta Quest– γνώρισαν μεγάλη ζήτηση.

Άλλα προϊόντα που ξεχώρισαν ήταν καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης δέρματος, Bluetooth ηχεία και ακουστικά, έξυπνα ρολόγια, αρώματα και μηχανές espresso.

Η αγορά μέσω κινητών συσκευών έπαιξε καθοριστικό ρόλο, καθώς το 55% των διαδικτυακών πωλήσεων πραγματοποιήθηκε από κινητά τηλέφωνα, όπως αναφέρει η Adobe.

Συνολικά, φαίνεται ότι οι καταναλωτές προτίμησαν περισσότερο το ηλεκτρονικό εμπόριο από την παραδοσιακή επίσκεψη στα φυσικά καταστήματα.

Μια ανάλυση της MasterCard έδειξε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής αυξήθηκαν κατά 14,6% σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα σημείωσαν μικρή άνοδο της τάξης του 0,7%. Συνδυάζοντας τις διαδικτυακές και φυσικές πωλήσεις, οι συνολικές λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,4% φέτος, σύμφωνα με τη MasterCard.

Σχετικά Άρθρα