Σταθερή αύξηση κατέγραψε στο α’ τρίμηνο του 2025 ο τομέας του κινεζικού ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου τη Δευτέρα (21/4), καθώς ενισχύθηκε από τις πολιτικές του Πεκίνου για την αύξηση της κατανάλωσης, όπως το πρόγραμμα μεγάλης κλίμακας ανταλλαγής καταναλωτικών προϊόντων.
Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής είχαν συνολική αξία 3,6 τρισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 430 δισ. ευρώ) στο πρώτο τρίμηνο, με τις πωλήσεις προϊόντων να καταγράφουν ετήσια αύξηση 5,7%.
Παράλληλα, καταγράφηκε αύξηση 7,4% στις διαδικτυακές πωλήσεις ψηφιακών προϊόντων κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με το Υπουργείο Εμπορίου. Η αύξηση αυτή, ενισχύθηκε από τη διάθεση ποιοτικών ταινιών, καθώς ο όγκος των πωλήσεων διαδικτυακών προϊόντων ψυχαγωγίας αυξήθηκε κατά 40% στους πρώτους τρεις μήνες του 2025.