Η Gen Z διασκεδάζει και ξοδεύει τα χρήματά της με διαφορετικό τρόπο από εκείνο προηγούμενων γενιών.
Αυτό διαπίστωσε, τουλάχιστον, πρόσφατη έρευνα της Morning Consult, η οποία ανέλυσε, μεταξύ, άλλων, και τις διαφορές στις καταναλωτικές προτιμήσεις των ανδρών και των γυναικών της συγκεκριμένης γενιάς.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για παράδειγμα, οι γυναίκες Gen Z κλίνουν προς πλατφόρμες που βασίζονται σε φωτογραφίες και βίντεο όπως το Pinterest και το TikTok, ενώ οι άνδρες Gen Z προτιμούν ιστότοπους που βασίζονται σε κείμενο όπως το Reddit και το X, παλαιότερα γνωστά ως Twitter.
Οι άνδρες και οι γυναίκες γενιάς Ζ έχουν διαφορετικά κίνητρα και ως καταναλωτές
Στην έκθεση διαπιστώνονται επίσης διαφορές στα κίνητρα και τις συμπεριφορές που επηρεάζουν τις καταναλωτικές δαπάνες.
Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι πράγματα όπως το να είσαι από τους πρώτους που δοκίμασαν την τεχνολογία ή να νιώθεις ανταγωνιστικός είναι πιο αρσενικά χαρακτηριστικά, επισημαίνεται στην έκθεση.
Αντιθέτως, οι απαντήσεις των γυναικών Gen Z έδειξαν ότι είχαν περισσότερες πιθανότητες να ταυτιστούν με τα κοινά ιδανικά όπως η στενή φιλία, η προσφορά δώρων και το να βάζουν τις ανάγκες των άλλων πάνω από τις δικές τους.
Αυτό φαίνεται να ταιριάζει με τις πρόσφατες τάσεις, όπως το ντύσιμο για να παρακολουθήσετε προβολές ταινιών “Barbie” ή συναυλίες της Taylor Swift ή την αναβίωση των κλαμπ βιβλίων, για παράδειγμα.