Σε όλες τις δουλειές οι υπάλληλοι έρχονται και φεύγουν. Άλλοι μένουν για χρόνια στα πόστα τους, ενώ ο μεγαλύτερος όγκος δραπετεύει για νέες περιπέτειες.
Το ζητούμενο στο παρόν κείμενο είναι τα στοιχεία εκείνα που εξετάζουν οι εργοδότες, προκειμένου να κατανοήσουν τους λόγους που ένας δικός τους άνθρωπος στη δουλειά επέλεξε το «exit».
Το εύκολο φυσικά είναι να τους κατηγορήσουν για μειωμένη απόδοση ή τεμπλειά, αλλά η αυτοκριτική υπάρχει ως έννοια;
Ας εξετάσουμε κάποιες μεγάλες αλήθειες:
1. Οι άνθρωποι δεν εγκαταλείπουν δουλειές, αλλά managers που κάνουν την επαγγελματική τους ζωή μίζερη και τοξική
2. Το χειρότερο χρονικό σημείο για να δώσεις αύξηση ή προαγωγή είναι η στιγμή που ο υπάλληλος έχει υποβάλλει την παραίτησή του
3. Η μικροδιαχείριση δεν είναι «σκληρή δουλειά». Είναι κρυφά ζητήματα ελέγχου.
4. Η κουλτούρα μιας εταιρείας δεν ορίζεται από τις πίτσες, τις γιορτές ή τα δωρεάν σνακ, αλλά στα συναισθήματα των εργαζομένων τη Δευτέρα το πρωί!
5. Οι χαμηλόμισθοι οδηγούνται κατευθείαν σε εταιρείες που θα τους εκτιμήσουν σωστά και δίκαια
6. Η ανοχή της τοξικής συμπεριφοράς καταστρέφει την εταιρική κουλτούρα, ανεξάρτητα από το πόσες δραστηριότητες «team-building» σχεδιάζετε.
7. H remote εργασία και η δουλειά από το σπίτι δεν είναι πρόβλημα. Πρόβλημα είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης.
8. Όταν οι διευθυντές αγνοούν τις αξίες, η εμπιστοσύνη σπάει. Μόλις σπάσει, αγνοείται.
9. Εάν η ομάδα σας φοβάται να πει, «Δεν ξέρω» ή «Διαφωνώ», έχετε φτιάξει ένα εργοστάσιο φόβου, όχι έναν χώρο εργασίας.
10. Η καλή μεταχείριση των εργαζομένων οδηγεί σε καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.