Η Abbe Minor ξόδεψε εννέα μήνες και 140.000 δολάρια για να μετατρέψει ένα βαν Mercedes-Benz Sprinter, σε κατοικία. Εμπνευσμένο από τη μεσογειακή αρχιτεκτονική, το βαν έχει τοίχους από γύψο, χειροποίητα πλακάκια και οργανικά σχήματα.
Ο χώρος δεν είναι απλώς ένα πολυτελές τροχόσπιτο, δήλωσε, αλλά ένα έργο τέχνης.
Μετά από χρόνια διαμονής και μετατροπής τροχόσπιτων, η Abbe Minor έγινε φυσικά μέλος μιας κοινότητας ανθρώπων στο Σαν Ντιέγκο που εργάζονται σε παρόμοια έργα.
Η 24χρονη δήλωσε στο Business Insider ότι αυτή η κοινότητα της προσέφερε μια εκδοχή της «la-la land», ένα μέρος όπου τα όρια ήταν απεριόριστα και η αμφισβήτηση του κανόνα ήταν ευπρόσδεκτη.
Έτσι, τόλμησε να προχωρήσει στη μετατροπή ενός βαν σε σπίτι. Τον Απρίλιο του 2023, αγόρασε ένα τολμηρό κίτρινο Mercedes-Benz Sprinter του 2022.
Για τους επόμενους εννέα μήνες, σχεδίασε και κατασκεύασε έναν χώρο που είναι εξίσου λειτουργικός όσο και καλλιτεχνικός. Χρησιμοποίησε μαροκινό γύψο για να δημιουργήσει οργανικούς, καμπύλους τοίχους, ενώ χειροποίητα ισπανικά πλακάκια επενδύουν το ντους.
Ο χώρος φωνάζει πολυτέλεια – το ίδιο και η τιμή του. Μέχρι το τέλος της μετατροπής, η Minor υπολογίζει ότι ξόδεψε 140.000 δολάρια για την κατασκευή. Σήμερα, η αξία του φορτηγού ανέρχεται σε 235.000 δολάρια.
Είναι μια επένδυση για την οποία δεν μετανιώνει
Στο κολέγιο, η Minor και ο τότε φίλος της κατασκεύασαν το πρώτο τους βαν και ταξίδεψαν σε όλη τη χώρα, καθώς επισκέφθηκαν 46 πολιτείες.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιπέτειας, η Minor δήλωσε ότι είδε από πρώτο χέρι τι ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν κάποιοι άνθρωποι για μετατροπή τροχόσπιτου σε βαν.
Η αγορά πολυτελών οχημάτων αναψυχής εξυπηρετεί ταξιδιώτες που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλές τιμές. Το 2020, το BI ανέφερε ότι ορισμένα πολυτελή βαν μπορεί να έχουν τιμές 250.000 δολαρίων. Έκτοτε, οι τιμές των πολυτελών τροχόσπιτων συνέχισαν να αυξάνονται.
Η Redtail Overland κυκλοφόρησε το Skyloft Van νωρίτερα φέτος με βασική τιμή 530.000 δολάρια, ανέφερε το Autoevolution, και η Noovo παρουσίασε πρόσφατα το τελευταίο πολυτελές τροχόσπιτό της, το Noovo Plus, το οποίο ξεκινά από 178.000 δολάρια.
Μετά την αποφοίτησή της από το κολέγιο, η Minor ξεκίνησε μια επιχείρηση μετατροπής φορτηγών. Αγόραζε ένα τροχόσπιτο, περνούσε μερικούς μήνες μετατρέποντάς το, το πουλούσε και στη συνέχεια ζούσε από το κέρδος για το υπόλοιπο του έτους.
Τα τελευταία χρόνια, η Minor συντηρεί τον εαυτό της με την ανακαίνιση φορτηγών. Έχει επίσης διαφοροποιήσει τις πηγές εσόδων της χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ένα βιβλίο που γράφει για το πώς να ανακαινίζει φορτηγάκια.
Με τις δύο πρώτες κατασκευές, η Minor δήλωσε ότι ο στόχος της ήταν να είναι στρατηγική με την επένδυσή της. Παρακολουθούσε τις τάσεις και επικεντρώθηκε σε αποτελεσματικές μετατροπές, ώστε οι κατασκευές της να πωλούνται γρήγορα. Η Minor είπε ότι έβγαλε περίπου το μέσο μισθό των ΗΠΑ με κάθε πώληση, δηλαδή περίπου 60.000 δολάρια.
Με την πιο πρόσφατη μετατροπή της, έκανε κάτι που δεν έχει ξαναγίνει και που για την ίδια αποτελεί έργο τέχνης.
Ένα φωτεινό κίτρινο βαν ήταν ο ιδανικός καμβάς για αυτό το έργο
Η Minor ταξίδεψε στην Πενσυλβάνια για να παραλάβει το φορτηγάκι αξίας 66.000 δολαρίων. Στη συνέχεια πήγε στο Σαν Ντιέγκο, όπου έκανε τις περισσότερες από τις εργασίες του αυτοκινήτου.
Αντικατέστησε τους τροχούς, τα ελαστικά και την ανάρτηση του φορτηγού και πρόσθεσε σχάρα οροφής και σκάλα. Στη συνέχεια κατευθύνθηκε σε ένα μικρό νησί στα ανοικτά των ακτών της Ουάσινγκτον, όπου πέρασε μήνες δουλεύοντας στο υπόστεγο συγγενούς της.
Αντλούσε έμπνευση από το Pinterest και τις απεικονίσεις της AI. Υιοθέτησε το ισπανικό και μεσογειακό στυλ, που θεωρεί ότι είναι γήινο.
Το εσωτερικό του βαν
Ο στόχος ήταν να μάθει νέες δεξιότητες και να χρησιμοποιήσει νέα υλικά για τη μετατροπή. Για παράδειγμα, χρησιμοποίησε υγρό υαλοβάμβακα – ένα υλικό που συνήθως χρησιμοποιείται στο εξωτερικό των αυτοκινήτων – στο εσωτερικό του βαν της, γεγονός που της επέτρεψε να δημιουργήσει τους καμπύλους τοίχους σε όλο το χώρο.
Κάλυψε επίσης τους εσωτερικούς τοίχους του βαν με Tadelakt, έναν σοβά που χρησιμοποιείται στη μαροκινή αρχιτεκτονική. Είναι ένα υλικό που, όπως είπε, δεν είχε δει ποτέ στο εσωτερικό ενός βαν.
Με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συνεργάστηκε με μάρκες και εγκατέστησε δωρεάν προϊόντα αξίας χιλιάδων δολαρίων σε όλο το χώρο.
Το βαν διαθέτει επίσης κρυμμένα στοιχεία. Τα παγκάκια στο μπροστινό μέρος μετατρέπονται σε δεύτερο κρεβάτι και μια σκάλα φιλοξενεί μυστικές αποθήκες.
Η μετατροπή χρειάστηκε περίπου εννέα μήνες για να ολοκληρωθεί, με αρκετό χρόνο για να το φέρει στο TinyFest του Σαν Ντιέγκο, μια ετήσια συνάντηση για τα μικροσκοπικά σπίτια και τη νομαδική διαβίωση. Το βαν έλαβε βραβείο για την αποτελεσματική χρήση του χώρου.
Η Minor ήξερε ότι αυτό το βαν θα ήταν μια διαφορετική επένδυση από τις άλλες κατασκευές της. Αντί να το πουλήσει αμέσως, όπως έχει κάνει στο παρελθόν, σχεδιάζει να ζήσει στο βαν και να δημιουργήσει περιεχόμενο για να αξιοποιήσει τη μετατροπή.
Αυτή η επένδυση, μαζί με το επερχόμενο βιβλίο της, σημαίνει ότι μπορεί να συνεχίσει να ζει τον ελεύθερο, ανεξάρτητο τρόπο ζωής που της έχει προσφέρει η ζωή στο βαν.
Αναγνωρίζει ότι όλα έχουν μια τιμή- έχει καταχωρήσει το βαν στην ιστοσελίδα της για 235.000 δολάρια. Εν τω μεταξύ, συνεχίζει να το βελτιώνει καθώς ζει και ταξιδεύει σε αυτό.
Αναλογιζόμενη την κατασκευή, δήλωσε ότι στόχος της ήταν να δημιουργήσει κάτι ασυνήθιστο, κάτι «που να αντικατοπτρίζει τον εαυτό μου και το ποια είμαι».