Από τότε που συνίδρυσε το Hello Alice, μια πλατφόρμα που βοηθά τους επιχειρηματίες να αποκτήσουν πρόσβαση στη χρηματοδότηση και την εκπαίδευση, πριν από εφτά και κάτι χρόνια, η Elizabeth Gore είχε την ευκαιρία να περάσει από συνέντευξη και να προσλάβει εκατοντάδες ανθρώπους.
Η πλατφόρμα βοήθησε 1,5 εκατ. επιχειρηματίες και συνεισέφερε 52 εκατ. δολ. σε επιχορηγήσεις, λέει η Gore, η οποία ήταν επίσης επιχειρηματίας τόσο στo United Nations, όσο και στην Dell. Βοηθά εδώ και πολύ καιρό επιχειρηματίες στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο να χτίσουν τις επιχειρήσεις τους και να πετύχουν.
Όσον αφορά την πρόσληψη, η Gore έχει μια ερώτηση που της αρέσει να κάνει: «Τι πιστεύετε ότι κάνουμε λάθος στην εταιρεία μας;» λέει αυτή.
Να γιατί.
Για την Gore, είναι σημαντικό να βρεις ανθρώπους που σκέφτονται την τελική εικόνα και την επιτυχία του Hello Alice. «Πώς θα βοηθήσετε την εταιρεία μας να πετύχει τους στόχους της;» Λέει για να εκφράσει αυτά που σκέφτεται. «Τι νέο φέρνουν μαζί τους;» Το να ρωτήσετε «Τι κάνει λάθος η Hello Alice» είναι μια μέθοδος για να δείτε εάν ένας υποψήφιος έχει σκεφτεί ενεργά την επίλυση προβλημάτων, αν νοιάζεται την εταιρεία και πώς θα τη βοηθήσει να αναπτυχθεί.
Είναι επίσης ένας τρόπος, για να δείτε πόσο προετοιμασμένοι είναι και αν δείχνουν σημάδια θέλησης και προσπάθειας. «Θα δείξει ότι έχουν έρθει διαβασμένοι μαθαίνοντας για την εταιρεία στην οποία θεωρητικά θέλουν να εργαστούν», λέει.
Τέλος, μερικές φορές οι νεοφυείς επιχειρήσεις πρέπει να ελίσσονται γρήγορα, για να καλύψουν τις ανάγκες των νέων πελατών τους. «Η ερώτηση βοηθά να δείξουμε ότι οι υποψήφιοι μπορούν να σκεφτούν και να αποφασίσουν μόνοι τους» τονίζει η Gore.
Για την Gore, αυτή η ερώτηση είναι επίσης ένας τρόπος για να εκτιμηθεί η ικανότητα ενός υποψηφίου. «Το πώς απαντάτε σε αυτή την ερώτηση είναι εξίσου σημαντικό με όσα μπορείτε να προσφέρετε στη δουλειά», υποστηρίζει.
Θα ήταν εύκολο να δώσε την απάντηση: «Λοιπόν, είστε απαράδεκτοι σε κάποια πράγματα», λέει. Αλλά αυτός είναι ένας πολύ κακός και αδέξιος τρόπος για να ασκήσετε εποικοδομητική κριτική. Και δεν θα βοηθούσε καθόλου στην όλη υπόθεση.
Αντίθετα, αναζητά άτομα που πλαισιώνουν την απάντησή τους λέγοντας κάτι σαν, «Εδώ είναι ένα κομμάτι που θα συνιστούσα βελτίωση και προσοχή», λέει. Δεν της μιλούν κάθετα και απόλυτα, καθώς προσπαθούν να βοηθήσουν την εταιρεία να βελτιωθεί.