Η κινεζική Nio αποκάλυψε τη νέα της μάρκα με την ονομασία Onvo και ανακοίνωσε ότι το πρώτο μοντέλο της θα πωλείται περίπου 4.000 δολ. φθηνότερα από το αντίστοιχο μοντέλο Y της Tesla
Οι παραδόσεις για το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας, SUV L60, πρόκειται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Οι προπωλήσεις ξεκίνησαν μετά την εκδήλωση παρουσίασης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio κ. William Li δήλωσε ότι αναμένει πως η Onvo θα ξεκινήσει τις πωλήσεις στο εξωτερικό στο εξωτερικό, αλλά δεν διευκρίνισε το πότε, σύμφωνα με συνέντευξη που παραχώρησε στην Eunice Yoon του CNBC.
Από την έναρξη λειτουργίας της πριν από περίπου 10 χρόνια, η Nio έχει επικεντρωθεί στην premium κατηγορία αυτοκινήτων, με τιμές γύρω στα 300.000 γιουάν (41.500 δολ.) ή υψηλότερες.
Έκτοτε έχει επεκταθεί στην Ευρώπη, αλλά οι μηνιαίες παραδόσεις της στην Κίνα παρέμειναν γενικά μέτριες σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Το L60 της Onvo ξεκινά από 219.900 γιουάν (30.439 δολ.) έναντι 249.900 γιουάν (34.617 δολ.) του Model Y.
Το ηλεκτρικό SUV του Elon Musk είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα σε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με μπαταρία στην ασιατική χώρα.
Ο έντονος ανταγωνισμός στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει ωθήσει πολλές εταιρείες να μειώσουν τις τιμές.
Η Xiaomi εισήλθε στα τέλη Μαρτίου στην αγορά EV με το σεντάν SU7 για να ανταγωνιστεί το Model 3 της Tesla με τιμή που ήταν επίσης περίπου 4.000 δολ. φθηνότερη.
Από τότε η τιμή του Model 3 μειώθηκε περίπου κατά 2.000 δολ. στα 231.900 γουάν (32.124 δολ.), σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Tesla στην Κίνα. Η Xiaomi δήλωσε ότι μέχρι στιγμής έχει παραδώσει 10.000 οχήματα SU7.
Η BYD η οποία πραγματοποίησε περισσότερες πωλήσεις από την αυτοκινητοβιομηχανία του Elon Musk πέρυσι, συμπεριλαμβανομένων και των υβριδικών, προωθεί κυρίως οχήματα της τάξης των 100.000 γιουάν (13.851 δολ.) ή χαμηλότερα. Σημειώνεται ότι η εταιρία έχει αρχίσει να επεκτείνεται σε τμήματα υψηλότερων τιμών τα τελευταία χρόνια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, Li, επιβεβαίωσε στο CNBC ότι το L60 χρησιμοποιεί φθηνότερες μπαταρίες από την BYD.
Ο παγκόσμιος ανταγωνισμός από τους Κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων έχει επίσης προκαλέσει την επιβολή νέων αυστηρών δασμών από την κυβέρνηση Biden στις εισαγωγές των οχημάτων αυτών στις ΗΠΑ. Τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα θα υπόκεινται σε δασμό 100%, όπως ανακοίνωσε η Ουάσιγκτον.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με τις νέες εξελίξεις, ο Li τις χαρακτήρισε «εντελώς παράλογες», ενώ επισήμανε ότι ο αντίκτυπος στους καταναλωτές και τους κλιματικούς στόχους θα είναι σημαντικός.
Ένα «νέο πρότυπο» οικογενειακό αυτοκίνητο για να ανταγωνιστεί την Tesla
Η Onvo στοχεύει να θέσει ένα «νέο πρότυπο» για το οικογενειακό αυτοκίνητο, δήλωσε ο κ. Alan Ai, πρόεδρος της υπο-μάρκας Nio.
Το όνομα της μάρκας σημαίνει «On Voyage», ενώ η κινεζική ονομασία «Le Dao» παραπέμπει σε οικογένεια που περνάει ευτυχισμένες στιγμές μαζί.
Ο Ai έκανε πολλές συγκρίσεις με το Model Y και άλλα αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του.
Τόνισε ότι το εσωτερικό του L60 είναι πιο ευρύχωρο από αυτό του Model Y της Tesla και του Rav4 της Toyota και ότι είχε καλύτερη απορρόφηση κραδασμών.
Η διαφημιζόμενη αυτονομία της Onvo με μία μόνο φόρτιση είναι τουλάχιστον παρόμοια, αν όχι αποτελεσματικότερη από αυτή του Model Y, ανάλογα με την έκδοση.
Τα οχήματα Onvo μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πολλούς από τους σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών και φόρτισης της Nio, πρόσθεσε.
Επιπλέον, χρησιμοποιούν τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού για την πλοήγηση σε επαρχιακούς δρόμους και δρόμους της πόλης.
Το λογισμικό υποβοήθησης οδηγού της Tesla, Full Self-Driving, δεν είναι ακόμη διαθέσιμο στην Κίνα, αλλά αναμένεται ευρέως η έγκριση του Πεκίνου για την είσοδό του.