Η ολοκαίνουργια Lufthansa City Airlines θα πραγματοποιήσει την πρώτη της πτήση στις 26 Ιουνίου, φέρνοντας νέες συνδέσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων στη Γερμανία.
Οι κρατήσεις για τη νέα αεροπορική εταιρεία έχουν ήδη ξεκινήσει, εστιάζοντας σε πτήσεις ανταπόκρισης από τους κύριους κόμβους της στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο.
Πού θα πετάξει η Lufthansa City Airlines
Η πρώτη πτήση της νέας θυγατρικής θα εκτελείται από το Μόναχο της Γερμανίας προς το Μπέρμιγχαμ του Ηνωμένου Βασιλείου.
Παράλληλα με την υπάρχουσα Lufthansa CityLine, θα εξυπηρετεί εσωτερικά και ευρωπαϊκά δρομολόγια από τις βάσεις της στο Μόναχο και τη Φρανκφούρτη.
Το 2024, οι εγχώριοι προορισμοί θα περιλαμβάνουν το Βερολίνο, τη Βρέμη, την Κολωνία Βόννη, το Ντίσελντορφ, το Αμβούργο και το Ανόβερο.
Εκτός Γερμανίας, η αεροπορική εταιρεία θα πραγματοποιεί αρχικά πτήσεις προς τη Μπορντό στη Γαλλία και προς το Μάντσεστερ και το Μπέρμιγχαμ στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Στη συνέχεια αναμένεται να προστεθούν και άλλες ευρωπαϊκές διαδρομές. Το 2025, οι προγραμματισμένοι προορισμοί περιλαμβάνουν το Παρίσι Charles de Gaulle, την Τουλούζη-Blagnac και τη Lyon-Saint Exupéry στη Γαλλία, το Μπιλμπάο και τη Βαρκελώνη στην Ισπανία, την Πράγα στην Τσεχία, τη Λιουμπλιάνα στη Σλοβενία, το Ζάγκρεμπ στην Κροατία, την Κρακοβία στην Πολωνία, το Βελιγράδι στη Σερβία, τη Σόφια στη Βουλγαρία, το Βουκουρέστι στη Ρουμανία, το Ελσίνκι στη Φινλανδία, το Γκέτεμποργκ-Landvetter στη Σουηδία, το Όσλο στη Νορβηγία, το Λουξεμβούργο και το Δουβλίνο στην Ιρλανδία.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Lufthansa CityLine και Lufthansa City
Αν και έχουν παρόμοια ονομασία, η Lufthansa CityLine και η Lufthansa City είναι ξεχωριστές θυγατρικές εταιρείες του αερομεταφορέα της Γερμανίας.
Σύμφωνα με τη Lufthansa, η νέα αεροπορική εταιρεία θα εξυπηρετεί αγορές που δεν καλύπτονται από την προκάτοχό της, θα συμβάλει στη μείωση του κόστους και θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας στις μικρές αποστάσεις.
Το γερμανικό συνδικάτο πιλότων Vereinigung Cockpit (VC) δήλωσε ότι η θυγατρική δημιουργήθηκε για να παρακαμφθούν οι συμβατικές υποχρεώσεις των εργαζομένων στον όμιλο Lufthansa, οι οποίοι ενθαρρύνονταν να υποβάλουν αίτηση για θέσεις εργασίας στη νέα αεροπορική εταιρεία.
Παρομοίως, το Κέντρο Αεροπορίας (CAPA) υποστήριξε ότι η Lufthansa City ήταν “άλλη μια νέα πλατφόρμα που θα βοηθούσε τον όμιλο να παρακάμψει τους περιοριστικούς όρους των συμφωνιών των πιλότων, μειώνοντας έτσι το κόστος εργασίας και αυξάνοντας την ευελιξία της εργασίας”.