MENU

“Σπάει” ταμεία το SU7 της Xiaomi

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Lei Jun


Οι πωλήσεις του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της κινεζικής εταιρείας κατασκευής smartphone Xiaomi ήταν 3 με 5 φορές υψηλότερες από τις αναμενόμενες, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου κ. Lei Jun, καθώς η εταιρεία ξεκίνησε να παραδίδει τις εκδόσεις του SU7 στους αγοραστές νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα.

Ο Lei, ιδρυτής της Xiaomi, έκανε τα σχόλια κατά τη διάρκεια ενός δίωρου livestream στο Douyin, το κινεζικό ισοδύναμο του TikTok, που συγκέντρωσε πάνω από 34 εκατομμύρια θεατές.

Η Xiaomi λάνσαρε το αυτοκίνητό της, το οποίο αντλεί στιλιστικά στοιχεία από την Porsche, στα τέλη του περασμένου μήνα, μπαίνοντας στην ανταγωνιστική αγορά EV της Κίνας με τιμή κάτω από 30.000 δολάρια για το βασικό μοντέλο, δηλαδή 4.000 δολάρια φθηνότερα από το βασικό μοντέλο της Tesla Model 3.

Ξεκίνησε κάποιες παραδόσεις από μια περιορισμένη παρτίδα 5.000 αυτοκινήτων που είχε ήδη παράγει – που ονομάζεται “Founder’s Edition”, εξοπλισμένη με πρόσθετα αξεσουάρ για τους πρώτους αγοραστές στις 3 Απριλίου, ενώ ήδη ξεκίνησαν οι παραδόσεις της κανονικής έκδοσης του SU7 στο Πεκίνο και τη Σενζέν.

Ο Lei δήλωσε ότι η Xiaomi είχε επισπεύσει τις παραδόσεις της στάνταρ έκδοσης κατά 12 ημέρες. Σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης, ενώ υπογράμμισε ότι η Xiaomi δεν σχεδιάζει να κατασκευάσει οχήματα εκτός δρόμου και ότι θα επικεντρωθεί κυρίως στο SU7.

Εκτός από την έκδοση Standard, η Xiaomi δήλωσε προηγουμένως ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει τις παραδόσεις των μοντέλων Max αυτό το μήνα και των μοντέλων Pro μέχρι το τέλος Μαΐου.

Σχετικά Άρθρα