MENU

Ψηφιακά οι διαδικασίες ακινησίας οχημάτων από 15/11

Παύει να απαιτείται η προσκόμιση άδειας και πινακίδων

Σε νέα εποχή μπαίνει η διαδικασία ακινησίας οχημάτων, καθώς από 15/11 η προσκόμιση άδειας και πινακίδων δίνει αποχωρεί από το κάδρο και τη θέση της παίρνει η τεχνολογία και ο ψηφιακός κόσμος.

Ειδικότερα, με κοινή απόφαση του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου και του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, η θέση σε ακινησία οχημάτων:

  • Λόγω κλοπής ή υπεξαίρεσης οχήματος, κυκλοφορίας στο εξωτερικό, κατάσχεσης ή περισυλλογής ή αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας του από δημόσια αρχή, ολοσχερούς καταστροφής, πλειστηριασμού, ανολοκλήρωτης μεταβίβασης, παράδοσης για ανακύκλωση και κάθε άλλης περίπτωσης όπου ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος δεν έχει στην κατοχή του είτε το όχημα είτε τα στοιχεία κυκλοφορίας του.
  • Αποβιώσαντος ιδιοκτήτη.

Δηλώνεται εφεξής:

  • Χωρίς να κατατίθενται στην ΑΑΔΕ στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες αριθμού κυκλοφορίας).
  • Μέσω της ψηφιακής εφαρμογής «Τα Αιτήματά μου» στην ψηφιακή πύλη myAADE, στη διαδρομή Τα Αιτήματά μου > Νέο Αίτημα > Φορολογία > Αυτοκίνητα > Ακινησία λόγω κλοπής, κ.λπ. ή θανάτου ιδιοκτήτη.

Τα στοιχεία κυκλοφορίας φυλάσσονται από τον ιδιοκτήτη / κάτοχο (π.χ. κληρονόμο) με δική του ευθύνη.

Οι πολίτες μπορούν να ενημερωθούν περαιτέρω, μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ στο τηλέφωνο +30 213 162 1000, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 7:30 – 17:00.

Σχετικά Άρθρα