MENU

Ώθηση στα ηλεκτρικά φορτηγά στις ΗΠΑ με νέο σταθμό φόρτισης

Περιλαμβάνει 65 φορτιστές

Η εταιρεία μεταφοράς φορτηγών EV Einride ανοίγει έναν από τους μεγαλύτερους σταθμούς φόρτισης EV στις ΗΠΑ για φορτηγά, σε συνεργασία με την εταιρεία ανάπτυξης υποδομών EV Voltera, ο οποίος περιλαμβάνει 65 φορτιστές και τη δυνατότητα φόρτισης 200 οχημάτων την ημέρα.

Τα φορτηγά θεωρούνται βασικό σημείο εισόδου για την τεχνολογία EV σε κλίμακα στην αγορά εμπορευματικών μεταφορών και ο σταθμός EV στο Λίνγουντ της Καλιφόρνιας βρίσκεται κοντά στα μεγάλα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς.

Ο ναυτιλιακός γίγαντας Moller Maersk είναι μεταξύ των χρηστών, καθώς οι εταιρείες εμπορευματικών μεταφορών και οι πελάτες τους επιδιώκουν να εξαλείψουν τις εκπομπές ρύπων

Ένας από τους πρώτους σταθμούς φόρτισης EV σε κλίμακα για φορτηγά ξεκινά τη λειτουργία του κοντά στα μεγάλα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνια, καθώς η αγορά κάνει κάποια περιορισμένα, αλλά σημαντικά βήματα για τη δημιουργία της υποδομής που απαιτείται για την μείωση των εκπομπών ρύπων.

Κατασκευασμένος από την εταιρεία Einride με έδρα τη Σουηδία και την εταιρεία υποδομών φόρτισης EV Voltera, ο σταθμός Lynwood Smartcharger Station κατά μήκος του Interstate 710 διαθέτει 65 φορτιστές και τη δυνατότητα φόρτισης 200 οχημάτων την ημέρα, αρχικά για δρομολόγια που εκτελεί ο παγκόσμιος ναυτιλιακός γίγαντας A.P. Moller-Maersk.

Τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς διαχειρίζονται το 29% της συνολικής κίνησης εμπορευματοκιβωτίων ωκεάνιου φορτίου που εισέρχεται στις ΗΠΑ.

“Η έναρξη λειτουργίας του πρώτου σταθμού Smartcharger της Einride στις ΗΠΑ σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην καθιέρωση των ψηφιακών, ηλεκτρικών εμπορευματικών μεταφορών ως σημαντικού παράγοντα για ένα πιο ανθεκτικό εμπορευματικό σύστημα “, δήλωσε ο κ. Robert Falck, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Einride.

Η Einride ιδρύθηκε το 2016 και διαχειρίζεται έναν από τους μεγαλύτερους στόλους βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών για μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Pepsi.

Η Voltera, η οποία αναπτύσσει, κατέχει και διαχειρίζεται υποδομές EV, δήλωσε ότι η τοποθεσία αδειοδοτήθηκε, κατασκευάστηκε, ηλεκτροδοτήθηκε και λειτούργησε σε λιγότερο από 18 μήνες. “Στον κόσμο των υποδομών φόρτισης, αυτό είναι αρκετά αξιοσημείωτο”, ανέφερε σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλός της κ. Matt Horton.

Η Einride σκοπεύει να ανοίξει πολλούς σταθμούς φόρτισης EV για εμπορευματικές μεταφορές στις δυτικές και ανατολικές ακτές, ενώ αναφέρεται ότι η Καλιφόρνια είναι η μόνη πολιτεία στην οποία υπάρχουν σήμερα σταθμοί φόρτισης EV για φορτηγά. Εκτός από τον νέο σταθμό του Lynwood, η εταιρεία logistics NFI ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο έναν σταθμό φόρτισης εμπορευματικών EV που μπορεί να εξυπηρετήσει έως και 50 φορτηγά, μεταξύ άλλων και της Volvo, σε συνεργασία με την Electrify America και την Southern California Edison.

Ο σταθμός φόρτισης EV της NFI για φορτηγά λιμενικών μεταφορών βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της αποθήκης της στο Οντάριο της Καλιφόρνιας, επίσης μια στρατηγική τοποθεσία για την εξυπηρέτηση των μεγάλων λιμανιών της νότιας Καλιφόρνιας.

Λόγω των περιορισμών που αντιμετωπίζουν οι μπαταρίες των φορτηγών EV σε ό,τι αφορά την εμβέλεια, οι εταιρείες φορτηγών εστιάζουν στις μεταφορές και στη μετακίνηση εμπορευμάτων σε μικρές αποστάσεις.

Ο κ. Erik Neandross, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας GNA, η οποία συνεργάζεται με πελάτες σε θέματα εμπορευματικών μεταφορών χαμηλών εκπομπών άνθρακα και μηδενικών εκπομπών, δήλωσε ότι η εξυπηρέτηση 50 ή περισσότερων φορτηγών είναι ένα διαφορετικό επίπεδο μεγέθους από ό,τι έχει γίνει μέχρι σήμερα στην αγορά εμπορευματικών μεταφορών, αλλά πρόσθεσε ότι είναι ακόμη νωρίς για την ανάπτυξη της φόρτισης EV σε κλίμακα για φορτηγά.

Η κυβέρνηση της Καλιφόρνιας προσέφερε επιχορηγήσεις και κίνητρα για την κατασκευή υποδομών EV και ενέκρινε επίσης δαπάνες 750 εκατομμύρια δολάρια για τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.

Οι κυβερνητικές δαπάνες και οι δαπάνες των οργανισμών κοινής ωφέλειας, σε συνδυασμό με τους κανονισμούς για την επίτευξη του καθαρού μηδενικού κόστους έως το 2040 – και την ανάγκη μεταξύ των μεγάλων φορτωτών, όπως οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων και οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης, από την Pepsi έως τη Walmart, να επιτύχουν τους δικούς τους στόχους για τον άνθρακα – δημιουργούν ένα περιβάλλον στο οποίο θα πραγματοποιηθούν περισσότερες επενδύσεις σε ολόκληρη την αμερικανική αγορά εμπορευματικών μεταφορών.

Το Συμβούλιο Αέριων Πόρων της Καλιφόρνια απαιτεί από τους κατασκευαστές φορτηγών να αρχίσουν να εφαρμόζουν σταδιακά τη διαθέσιμη τεχνολογία EV για βαρέα φορτηγά φέτος, με προσδοκίες να έχουν όλοι οι στόλοι μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2035.

Τα μεσαία και βαρέα φορτηγά αποτελούν μόνο το 4% των οχημάτων στις ΗΠΑ, αλλά καταναλώνουν περισσότερο από το 25% των καυσίμων στις εθνικές οδούς και αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 30% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, σύμφωνα με το Υπουργείο Ενέργειας.

Πρόσθετα έργα φόρτισης EV σε λιμάνια της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ, καθώς και στον βορειοδυτικό Ειρηνικό, προβλέπονται στο άμεσο μέλλον.

Ολόκληρη η αλυσίδα εφοδιασμού, από την κατασκευή των προϊόντων, μέχρι ένα εμπορευματοκιβώτιο που μεταφέρεται από τη Σαγκάη στο Σικάγο, προσανατολίζεται στο καθαρό μηδέν.

Η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος ανακοίνωσε νέους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, ενώ η EPA αναμένεται να εκδώσει σύντομα νέες απαιτήσεις εκπομπών για τα μεσαία και βαρέα φορτηγά, οι οποίες θα καταστήσουν πιο ανταγωνιστικές τις εναλλακτικές λύσεις έναντι των πετρελαιοκινητήρων.

Σχετικά Άρθρα