MENU

«Όπισθεν» της Porsche για τους στόχους στην ηλεκτροκίνηση

Διστακτικοί οι καταναλωτές να κάνουν τη μετάβαση

Η κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων Porsche αναθεώρησε τον στόχο της για τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (EV), εξαιτίας της επιβράδυνσης της ζήτησης.

Η γερμανική μάρκα πολυτελείας φιλοδοξούσε αρχικώς ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αντιστοιχούσαν έως και στο 80% των πωλήσεών της μέχρι το 2030.

Σήμερα όμως η θέση της είναι διαφορετική. Σε ανακοίνωσή της η Porsche είπε μεταξύ άλλων: «Η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαρκεί περισσότερο από ό,τι πιστεύαμε πριν από πέντε χρόνια. Η προϊοντική μας στρατηγική έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να μπορούμε να παραδώσουμε πάνω από το 80% των οχημάτων μας ως αμιγώς ηλεκτρικά το 2030 – ανάλογα με τη ζήτηση των πελατών και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης».

Η Porsche παρακολουθεί πολύ στενά τις περαιτέρω εξελίξεις και είναι ευέλικτα τοποθετημένη για το μέλλον, ώστε να είναι σε θέση να αντιδράσει στις τελευταίες απαιτήσεις των πελατών και στους κανονισμούς, ακόμη και μετά το 2030.

Η ευελιξία μεταξύ των παραγωγικών δυνατοτήτων ICE/BEV και PHEV είναι το “κλειδί” για την ικανοποίηση των διαφορετικών απαιτήσεων των πελατών και της αγοράς».

Η Porsche δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που πλήττεται από την απροθυμία των πελατών να μεταβούν σε ηλεκτρικά οχήματα. Οι οδηγοί φαίνεται να διστάζουν να κάνουν τη μετάβαση λόγω ανησυχιών σχετικά με την τελευταία τεχνολογία και, επίσης, τις εναλλακτικές λύσεις της βενζίνης με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, τα «ηλεκτρονικά καύσιμα».

Η είδηση έρχεται μετά την προειδοποίηση της Porsche ότι η παραγωγή ορισμένων αυτοκινήτων έχει πληγεί από την έλλειψη εξαρτημάτων αλουμινίου, μετά την πλημμύρα σε εργοστάσιο βασικού Ευρωπαίου προμηθευτή.

Σχετικά Άρθρα