MENU

Νέες κυψέλες καυσίμου από την Toyota – Εξασφαλίζεται έως και 20% αύξηση της αυτονομίας

Θα χρησιμοποιείται από ΙΧ και φορτηγά μέχρι πλοία, τρένα και γεννήτριες

Στα αποκαλυπτήρια της τρίτης γενιάς του συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου προχώρησε η Toyota. Πρόκειται για μια τεχνολογία που υπόσχεται βελτιωμένη αντοχή, απόδοση και 20% αύξηση της αυτονομίας και την οποία η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να χρησιμοποιεί εκτεταμένα σε φορτηγά, λεωφορεία και άλλες εφαρμογές βαρέος τύπου.

Η Toyota Motor Corp. προυσίασε το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης χθες (19/2) στη Διεθνή Έκθεση Hydrogen & Fuel Cell Expo στο Τόκιο. Το σύστημα θα κυκλοφορήσει στην αγορά από το 2026, αν και η Toyota δεν έχει προσδιορίσει τον ακριβή προγραμματισμό της και δεν έχει ανακοινώσει, ποιο όχημα θα είναι το πρώτο που θα το αποκτήσει.

Σύμφωνα με τη Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, το σύστημα τρίτης γενιάς «σχεδιάστηκε για να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του εμπορικού τομέα και πως έχει την ίδια ανθεκτικότητα με τους συμβατικούς κινητήρες diesel». Η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Κίνα.

Η κυψέλη καυσίμου τρίτης γενιάς της Toyota υπόσχεται ότι είναι δύο φορές πιο ανθεκτική από την προηγούμενη τεχνολογία, ταιριάζει με την ανθεκτικότητα των κινητήρων diesel και απαιτεί λιγότερη συντήρηση. Το σύστημα σχεδιάστηκε για να διασφαλίζει ότι το όχημα μπορεί να καλύψει χωρίς προβλήματα 1 εκατ. χλμ. σε βαρέα επαγγελματικά φορτηγά, εξαιρουμένης της συντήρησης για εξαρτήματα που χρειάζονται τακτική αντικατάσταση.

Το νέο σύστημα της Toyota επιτυγχάνει επίσης καλύτερη συνολική απόδοση με χαμηλότερο κόστος, είπε η εταιρεία. Μια μεγάλη εξέλιξη στη σχεδίαση είναι η δυνατότητα κλιμάκωσης του μεγέθους του συστήματος κυψελών καυσίμου για να καλύψει διαφορετικές ανάγκες ισχύος.

Επίσης, ο χρόνος ανεφοδιασμού με υδρογόνο είναι περίπου ο ίδιος με αυτόν του diesel, αποφεύγοντας τις μεγάλες αναμονές που απαιτούνται για την επαναφόρτιση μιας ηλεκτρικής μπαταρίας στα πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά.

Σχετικά Άρθρα