Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χτες (26/11) η εκδήλωση στο Κινηματοθέατρο «Άρτεμις», που διοργάνωσε ο Δήμος Μαρκοπούλου Μεσογαίας, παρουσία του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλη Οικονόμου, και του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ, Γιώργου Σπηλιόπουλου. Η εκδήλωση σηματοδότησε την επίσημη ανακοίνωση της νέας αστικής συγκοινωνιακής σύνδεσης μεταξύ του Μαρκοπούλου και του Πόρτο Ράφτη, μια εξέλιξη που αναμένεται να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
Η νέα γραμμή, υπό την εποπτεία του ΟΑΣΑ, αποτελεί μέρος του Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη της Αττικής, ο οποίος στοχεύει στην εξάλειψη των ανισοτήτων μεταξύ των πολιτών μέσω της ενίσχυσης της προσβασιμότητας και της δημιουργίας ενός πιο συνεκτικού και βιώσιμου συστήματος μεταφορών. Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που έρχεται να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες μετακίνησης στις τοπικές κοινωνίες και να βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών.
Ο Υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, τόνισε ότι η σύνδεση του Μαρκοπούλου και του Πόρτο Ράφτη με την αστική συγκοινωνία αποτελεί μέρος μιας συνολικής προσπάθειας για ίσες ευκαιρίες στη μετακίνηση σε ολόκληρη την Αττική. Υπογράμμισε ότι ο Νέος Συγκοινωνιακός Χάρτης βασίζεται στη συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και την κοινωνία των πολιτών, ενώ δεσμεύτηκε για τη συνέχιση της προσπάθειας για αξιόπιστες και βιώσιμες συγκοινωνίες.
Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος, επεσήμανε τη σημασία της νέας λεωφορειακής γραμμής «Στ. Κορωπί – Μαρκόπουλο», η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των συγκοινωνιών. Όπως ανέφερε, το Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών της Αττικής, που βρίσκεται σε εξέλιξη, στοχεύει στη δημιουργία ενός καινοτόμου και ολοκληρωμένου συστήματος δημόσιων μεταφορών για τα επόμενα 20 χρόνια, με έμφαση στη διαλειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα.
Η έναρξη της αστικής συγκοινωνίας στο Μαρκόπουλο και το Πόρτο Ράφτη αποτελεί σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και της κοινωνικής συνοχής, ενώ συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών σε μια περιοχή που αναπτυσσόταν με περιορισμένες συγκοινωνιακές υποδομές.