Αναμενόμενα χαρακτήρισε τα τεχνικά προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης που ταλαιπωρούν τους επιβάτες το τελευταίο διάστημα, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος.
«Πρόκειται για περίπλοκα συστήματα και οι συνθήκες πραγματικής λειτουργίας είναι πολύ διαφορετικές σε σύγκριση με τις συνθήκες προσομοίωσης. Τα περισσότερα αφορούν τα εισιτήρια, αλλά η κατάσταση εξομαλύνεται. Προβλήματα όμως σοβαρά δεν υπάρχουν» τόνισε χαρακτηριστικά.
Την ίδια ώρα ο υφυπουργός ήταν κατηγορηματικός ως προς το θέμα ασφαλείας του Μετρό, καθώς «δεν τίθεται καν τέτοιο θέμα».
Παράλληλα, ο κ. Ταχιάος αναφέρθηκε στις επεκτάσεις του Μετρό, επισημαίνοντας ότι προτεραιότητα είναι η Δυτική Θεσσαλονίκη, προαναγγέλλοντας συνάντηση με το δήμαρχο Καλαμαριάς για τη διευθέτηση των ζητημάτων.
Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη επέκταση α προσθέσει πέντε νέους σταθμούς, με την απόσταση από το σταθμό της Μίκρας μέχρι το κέντρο της πόλης να καλύπτεται σύμφωνα με τους υπολογισμούς, σε 15 λεπτά.
Οι «περιπέτειες» του επιβατικού κοινού
Υπενθυμίζεται ότι με το «καλημέρα» της λειτουργίας της εν λόγω υποδομής ξεπρόβαλαν τα προβλήματα.
Ειδικότερα, στις 30/11, όταν και παραδόθηκε στους επιβάτες το Μετρό της πόλης σε τρεις σταθμούς οι οροφές στις πλατφόρμες επιβίβασης – αποβίβασης άρχισαν να στάζουν νερά, λόγω της ισχυρής βροχόπτωσης που «είχε φέρει» η κακοκαιρία Bora.
Λίγες ημέρες αργότερα στις 14/12 τεχνικό πρόβλημα σε συρμό του Μετρό ανάγκασε τους επιβάτες να μπουν σε ρόλο «Survivors» και να περπατήσουν με τα πόδια στις σήραγγες μέχρι να φτάσουν στον επόμενο σταθμό.
Επιπλέον, παραμονή Πρωτοχρονιάς τα αυτοματοποιημένα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων ήταν στο… «οff» και το μηχάνημα δεν έδινε ρέστα από 10ευρω.
Τέλος, για έναν από τους 13 σταθμούς του μετρό, που τέθηκε εκτός λειτουργίας για λίγες ώρες, την περασμένη Παρασκευή, ο ίδιος τόνισε ότι «ήταν για ένα λόγο τεχνικό, μικρής σημασίας και κράτησε και πολύ λίγο αυτή η διακοπή».
Σημειώνεται ότι το έργο που κόστισε συνολικά 3 δισ. ευρώ κατασκευάστηκε από τον όμιλο AKTOR.