MENU

Μειώνει το κόστος και λανσάρει 30 νέα μοντέλα έως το 2026 η Nissan

Προκειμένου να αντιμετωπίσει την αστάθεια της αγοράς

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan στοχεύει σε επιπλέον 1 εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων την επόμενη τριετία και σε μείωση του κόστους παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων κατά 30% έως το 2030, σύμφωνα με ανακοίνωση.

Στο πλαίσιο μεσοπρόθεσμου επιχειρηματικού σχεδίου, η εταιρία δήλωσε επίσης ότι θα λανσάρει 30 νέα μοντέλα έως το 2026, με τα 16 από αυτά να είναι ηλεκτροκίνητα.

“Αυτό το σχέδιο θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε περαιτέρω και ταχύτερα στην προώθηση της αξίας και της ανταγωνιστικότητας”, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan κ. Makoto Uchida.

“Αντιμέτωπη με την ακραία αστάθεια της αγοράς, η Nissan αναλαμβάνει αποφασιστικές πρωτοβουλίες προκειμένου να εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία”.

Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε επίσης ότι στοχεύει σε περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 6% μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026, καθώς και σε “μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη”.

Μεγάλη αβεβαιότητα

Οι κινήσεις έπονται καθώς η εκστρατεία προώθησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων φαίνεται να έχει παγώσει πρόσφατα, με μεγάλους κατασκευαστές όπως η Ford Motor, η General Motors, η Mercedes-Benz και η Volkswagen να μειώνουν ή να καθυστερούν τα σχέδια για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Ακόμη και ο γίγαντας του κλάδου Tesla προετοιμάζεται για σημαντικά χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου Elon Musk τον Ιανουάριο.

Οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν επίσης μια τεράστια ανταγωνιστική πρόκληση από την Κίνα όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση. Η χώρα διαθέτει τη μεγαλύτερη και πολυπληθέστερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο και οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ασκούν σημαντικές πιέσεις στις τιμές.

Ο διευθύνων σύμβουλος Uchida δήλωσε στο CNBC ότι η ανάπτυξη του τομέα EV – και ιδιαίτερα οι πιέσεις στις τιμές – ήρθαν “πολύ, πολύ νωρίτερα από ό,τι νομίζαμε”.

Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, η Nissan σχεδιάζει να αναπτύξει οικογενειακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, να ενσωματώσει τα συστήματα κίνησης και να επικεντρωθεί στις καινοτομίες της μπαταρίας, καθώς επιδιώκει να μειώσει το κόστος του στόλου.


“Για να το επιτύχουμε αυτό, πρέπει να έχουμε μια εξαιρετική συνεργασία με τους προμηθευτές “, δήλωσε ο Uchida.

Το σχέδιο της Nissan: “The Arc”

Σύμφωνα με το σχέδιο δύο φάσεων που ονομάστηκε “The Arc”, η Nissan δήλωσε ότι θα επιδιώξει να διασφαλίσει την αύξηση του όγκου μέσω μιας “προσαρμοσμένης περιφερειακής στρατηγικής” και να προετοιμαστεί για μια επιταχυνόμενη μετάβαση στα EV με την εξισορρόπηση του χαρτοφυλακίου της μεταξύ EV και αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, την αύξηση του όγκου στις μεγάλες αγορές και την οικονομική πειθαρχία.

Αυτό θα υποστηριχθεί από “έξυπνες συνεργασίες, ενισχυμένη ανταγωνιστικότητα EV, διαφοροποιημένες καινοτομίες και νέες ροές εσόδων”.

Η Nissan δήλωσε ότι αυτή η στρατηγική θα μπορούσε να αποφέρει δυνητικά έσοδα 2,5 τρισ. γεν (16 δισ. δολάρια) από νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες έως το 2030.

Σχετικά Άρθρα