MENU

Η Ferrari επενδύει σε μπαταρίες λιθίου

Ανοίγει ερευνητικό κέντρο στη Μπολόνια

Η Ferrari NV παρουσίασε νέο εργαστήριο για την έρευνα κυψελών μπαταριών λιθίου, καθώς ετοιμάζεται να παράγει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητό της μέχρι τα τέλη του επόμενου έτους.

Η εγκατάσταση, με επικεφαλής τους επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Μπολόνια, θα εστιάσει στην ανάλυση στερεών καταστάσεων, τη γρήγορη φόρτιση, τη θερμική φόρτιση και την ασφάλεια και απόδοση των κυττάρων, δήλωσε η Ferrari.

Το ερευνητικό κέντρο θα μπορούσε να επιταχύνει τις προσπάθειες του διευθύνοντος συμβούλου. Benedetto Vigna να φέρει τη Ferrari, διάσημη για τους 12κύλινδρους κινητήρες της, στον ηλεκτρικό κόσμο. Η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους.

Ο ανταγωνισμός για την πραγματοποίηση της μετάβασης εντείνεται. Η κινεζική BYD Co. τον Φεβρουάριο παρουσίασε ένα EV υψηλών επιδόσεων 1,68 εκατ. γιουάν (233.450 δολ) για να αντιμετωπίσει τη Ferrari και τη Lamborghini. Ενώ και οι δύο κατασκευαστές έχουν κυκλοφορήσει υβριδικά μοντέλα, δεν έχουν ακόμη προσφέρει ένα πλήρως ηλεκτρικό supercar.

Το νέο ερευνητικό κέντρο, γνωστό ως E-Cells Lab, θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση των σχεδίων της Ferrari. Η εταιρεία τόνισε ότι θα μοιραστεί τα αποτελέσματα της έρευνας με τους προμηθευτές κυψελών της για να αυξήσει την απόδοση των μπαταριών που θα συναρμολογηθούν στο Μαρανέλο, όπου η εταιρεία κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο για την κατασκευή υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο Vigna, μιλώντας σε συνέντευξη, είπε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε πορεία για να ανοίξει το νέο εργοστάσιο τον Ιούνιο.

Οποιεσδήποτε εφαρμογές από την έρευνα θα κοινοποιηθούν επίσης με τον τεχνολογικό συνεργάτη της Ολλανδίας κατασκευής τσιπ NXP Semiconductors NV.

Ενώ οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες προχωρούν στην τεχνολογία μπαταριών για οχήματα μαζικής αγοράς, τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων έχουν διαφορετικές ανάγκες, όπως η αντιμετώπιση υψηλότερων θερμοκρασιών.

Η Porsche AG το 2021 ανέλαβε τον έλεγχο της γερμανικής εταιρίας ιόντων λιθίου Custom Cells GmbH για την κατασκευή μπαταριών για τα κορυφαία οχήματά της.

Ο Vigna ανέφερε ότι το νέο εργαστήριο της Ferrari θα συνεισφέρει σημαντικά στον τομέα της ηλεκτροχημείας.

Η κατασκευάστρια δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι συνεργάζεται με την SK On για την ανάπτυξη μπαταριών για ηλεκτρικά supercars. Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία είναι προμηθευτής Ferrari εδώ και αρκετά χρόνια, παρέχοντας την μπαταρία για το plug-in υβριδικό SF90 Stradale που παρουσιάστηκε το 2019.

Σχετικά Άρθρα