MENU

Η άνοδος της Volkswagen στην Αμερική υπερκαλύπτει την πτώση σε Ευρώπη και Κίνα

Η VW αναδείχθηκε ξανά πρώτη μάρκα σε πωλήσεις στην Ευρώπη αλλά και τη Γερμανία

Τροχοπέδη αποτέλεσε ο ανταγωνισμός, κυρίως στην Κίνα, για την Volkswagen κατά το 2024, ωστόσο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατάφερε να μείνει όρθια, χάρη στην άνοδό της στην αμερικανική αγορά.

Η εταιρεία ανακοίνωσε, ότι οι παραδόσεις κατά το περασμένο έτος ανήλθαν σε 4,8 εκατ. οχήματα, αριθμός μειωμένος κατά 1,4% σε σχέση με το 2023, καθώς το 2024 ήταν μία δύσκολη χρονιά, με υποτονική οικονομική δραστηριότητα, πολιτικές προκλήσεις και έντονο ανταγωνισμό, ειδικά στην Κίνα, όπως στηρίζει ο Martin Sander, μέλος του ΔΣ της Volkswagen και υπεύθυνος για τις Πωλήσεις, το Μάρκετινγκ και το After Sales.

Η σημαντική άνοδος ωστόσο, σε Βόρεια (+18,4%) και Νότια Αμερική (+21,1%) κάλυψε τις απώλειες στις αγορές της Ευρώπης (-1,7%) και της Κίνας (-8,3%).

«Αρχίζουμε τη νέα χρονιά με αισιοδοξία. Όχι μόνο διαθέτουμε ελκυστική γκάμα προϊόντων, αλλά καλύπτουμε τις ανάγκες μίας μεγάλης ποικιλίας γκρουπ πελατών» τονίζει ο Sander.

Η Volkswagen αναδείχθηκε ξανά πρώτη μάρκα σε πωλήσεις στην Ευρώπη αλλά και τη Γερμανία, όπου το μερίδιό της έφθασε το 19,1%. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων της οικογένειας ID. ανήλθαν σε 383.100 μονάδες, ενώ το μερίδιο των SUV επί των συνολικών πωλήσεων της Volkswagen έφθασε το 47%.

Πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Volkswagen ήταν ξανά το Tiguan, με το T-Roc να ακολουθεί. Μέσα στο 2025 η γερμανική μάρκα θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του T-Roc, το οποίο είναι το best seller της Volkswagen στην ελληνική αγορά.

Σχετικά Άρθρα