MENU

Γεμάτα τα ταμεία του ΟΑΣΑ το 2024 με «οδηγό» τα πρόστιμα για τους λαθρεπιβάτες

Στο 50% κυμαίνεται η μηνιαία αύξηση ελέγχων και προστίμων σε περιπτώσεις εισιτηριοδιαφυγής

Άνοδο της τάξεως του 13,5% κατέγραψαν οι εισπράξεις του ομίλου το 2024, έναντι του έτους 2023, παρά τις μειωμένες τιμές κομίστρου (το απλό εισιτήριο π.χ από 1,4 ευρώ έπεσε στα 1,2), με τις επικυρώσεις των εισιτηρίων του 2024 συγκριτικά με αυτές του 2023 να δείχνουν αύξηση κατά 9%.

Βασικός λόγος αυτής της αύξησης, ο έλεγχος και τα πρόστιμα στους λαθρεπιβάτες μέσω των στοχευμένων δράσεων αντιμετώπισης της εισιτηριοδιαφυγής, που εφαρμόζονται σε συνεργασία με το ΥΠΟΜΕ από τον Σεπτέμβριο του 2024, αφού ο αριθμός τους παρουσιάζει πλέον μέση μηνιαία αύξηση 50% και 45% αντίστοιχα, έναντι του προηγούμενου έτους.

Ιδιαίτερα αυξημένη είναι και η κίνηση στις γραμμές του αεροδρομίου, που συμβάλουν στο 23% της αύξησης των εισπράξεων.

Αξιοσημείωτη είναι και η διείσδυση της εφαρμογής EMV – Tap & Pay, που είναι διαθέσιμη, από τον Απρίλιο του 2024, στους επιβάτες που μετακινούνται με τις λεωφορειακές γραμμές Express Αεροδρομίου.  

Οι επιβάτες ανακαλύπτουν και αξιοποιούν τη νέα δυνατότητα πληρωμής με τραπεζικές κάρτες με αυξανόμενο ρυθμό. Από την έναρξη της πιλοτικής εφαρμογής, έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία περισσότεροι από 90.000 χρήστες και ο μέσος όρος συναλλαγών ανέρχεται σε ποσοστό 9% επί του συνόλου των συναλλαγών που πραγματοποιούνται επί των οχημάτων Express.  

Γ. Σπηλιόπουλος: Στόχος τα ΜΜΜ να αποτελούν την πρώτη επιλογή μετακίνησης

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Γιώργος Σπηλιόπουλος, σε δήλωσή του αναφέρει: «Το 2024 οι μετακινήσεις στο δίκτυο του Ομίλου ΟΑΣΑ αυξήθηκαν σημαντικά συμβάλλοντας και σε αντίστοιχη αύξηση των εσόδων. Αποτυπώνεται έτσι, η ενίσχυση της εμπιστοσύνης του επιβατικού κοινού προς τις προσφερόμενες συγκοινωνιακές υπηρεσίες. Με όραμα, σχέδιο και μεθοδικότητα βελτιώνουμε καθημερινά τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Προσθέτουμε νέα σύγχρονης τεχνολογίας λεωφορεία, διευρύνουμε σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση το δίκτυο μας, ανακαινίζουμε σταθμούς του Μετρό, ξεκινάμε πλήρη εκσυγχρονισμό και προμήθεια νέων συρμών. Η εφαρμογή του Tap & Pay σε όλα το δίκτυο αποτελεί ένα  ακόμα βήμα στην εξελικτική πορεία των δημοσίων αστικών Συγκοινωνιών Αττικής. Με βάση το στρατηγικό σχέδιο μεταφορών, κινούμαστε με σταθερά βήματα και στοχευμενες παρεμβάσεις προς το όραμα, ώστε τα ΜΜΜ να αποτελούν την πρώτη επιλογή για την μετακίνηση των κάτοικων και επισκεπτών συμβάλλοντας αποφασιστικά στην βιώσιμη αστική κινητικότητα με έξυπνες, πράσινες μετακινήσεις και εξ ορθολογισμό της κυκλοφορίας».

Σχετικά Άρθρα