Στη δημιουργία ενός νέου τηλεφωνικού κέντρου (Call Center), με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού προχωρά ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). Μέσω του νέου κέντρου, οι πολίτες θα μπορούν να λαμβάνουν απαντήσεις και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με διάφορες υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα, θα παρέχονται πληροφορίες στους επιβάτες για την πολιτική κομίστρου, την έκδοση προσωποποιημένων καρτών μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΣΕΘ (www.oseth.com.gr), καθώς και για τον τρόπο έκδοσης και φόρτισης εισιτηρίων, μαζί με κάθε άλλη σχετική υποστηρικτική πληροφόρηση.
Σύμφωνα με απόφαση του ΟΣΕΘ, έχει ήδη επιλεγεί το σύστημα ενημέρωσης, το οποίο θα στελεχωθεί από επτά άτομα προσωπικό.
Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί καθημερινά από τις 07:00 έως τις 22:00, με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών.
Η σχετική σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα, με τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου να έχει προγραμματιστεί πριν το τέλος του 2024.