«Ο όμιλος δεν συναρμολογεί πλέον το μοντέλο T03 της Leapmotor στο εργοστάσιο Tychy, στην Πολωνία, από τις 30 Μαρτίου» ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Stellantis, υπογραμμίζοντας πως σταματά να συναρμολογεί το μικρό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο T03 της κινέζικης εταιρείας Leapmotor στην Πολωνία και πως αξιολογεί εναλλακτικές επιλογές παραγωγής.
«Ενώ η εταιρεία παραμένει πλήρως δεσμευμένη στο λανσάρισμα των οχημάτων Leapmotor στην Ευρώπη, αυτή τη στιγμή αξιολογεί διαφορετικές επιλογές για την συναρμολόγησή τους», ανακοίνωσε η Stellantis.
Η Stellantis δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για την κατασκευή του πιο μικρού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Leapmotor στην Ευρώπη, ούτε αν η κατασκευή του μοντέλου θα μεταφερθεί σε άλλο ευρωπαϊκό εργοστάσιο. Η διακοπή της παραγωγής αναφέρθηκε για πρώτη φορά τη Δευτέρα (7/4) από τη γαλλική εφημερίδα Les Echos, αναφέρει το Reuters.
Η Stellantis δεν ανακοίνωσε, το γιατί αποφάσισε την διακοπή της συναρμολόγησης του Τ03 στη Πολωνία, ενώ πέρυσι η ίδια και η Leapmotor ακύρωσαν τα σχέδια τους για να κατασκευάσουν στην Πολωνία ένα δεύτερο μοντέλο της Leapmotor, το ηλεκτρικό crossover B10.
Αυτή η απόφαση ήρθε αφότου η κινεζική κυβέρνηση ενημέρωσε τις κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες να σταματήσουν τις μεγάλες επενδύσεις σε ευρωπαϊκές χώρες που υποστήριξαν πρόσθετους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, δήλωσαν πηγές στο Reuters.
Η Πολωνία ήταν μεταξύ των χωρών της ΕΕ που υποστήριξαν δασμούς, ενώ η Ισπανία, η οποία απείχε από τους δασμούς της ΕΕ, ευνοείται πλέον για την παραγωγή του Leapmotor B10 EV.
Η Stellantis έχει μερίδιο 51% στην κοινοπραξία Leapmotor International με τον κινέζο εταίρο της, με αποκλειστικά δικαιώματα εξαγωγής, πώλησης και κατασκευής Leapmotor EV εκτός Κίνας.