MENU

Διακόπτει την κατασκευή του αμιγώς ηλεκτρικού Leapmotor T03 στην Πολωνία η Stellantis

Μετά από εντολή της κινεζικής κυβέρνησης να σταματήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τις επενδύσεις σε χώρες της Ευρώπης που υποστηρίζουν τους πρόσθετους δασμούς

«Ο όμιλος δεν συναρμολογεί πλέον το μοντέλο T03 της Leapmotor στο εργοστάσιο Tychy, στην Πολωνία, από τις 30 Μαρτίου» ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Stellantis, υπογραμμίζοντας πως σταματά να συναρμολογεί το μικρό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο T03 της κινέζικης εταιρείας Leapmotor στην Πολωνία και πως αξιολογεί εναλλακτικές επιλογές παραγωγής.

«Ενώ η εταιρεία παραμένει πλήρως δεσμευμένη στο λανσάρισμα των οχημάτων Leapmotor στην Ευρώπη, αυτή τη στιγμή αξιολογεί διαφορετικές επιλογές για την συναρμολόγησή τους», ανακοίνωσε η Stellantis.

Η Stellantis δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για την κατασκευή του πιο μικρού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Leapmotor στην Ευρώπη, ούτε αν η κατασκευή του μοντέλου θα μεταφερθεί σε άλλο ευρωπαϊκό εργοστάσιο. Η διακοπή της παραγωγής αναφέρθηκε για πρώτη φορά τη Δευτέρα (7/4) από τη γαλλική εφημερίδα Les Echos, αναφέρει το Reuters.

Η Stellantis δεν ανακοίνωσε, το γιατί αποφάσισε την διακοπή της συναρμολόγησης του Τ03 στη Πολωνία, ενώ πέρυσι η ίδια και η Leapmotor ακύρωσαν τα σχέδια τους για να κατασκευάσουν στην Πολωνία ένα δεύτερο μοντέλο της Leapmotor, το ηλεκτρικό crossover B10.

Αυτή η απόφαση ήρθε αφότου η κινεζική κυβέρνηση ενημέρωσε τις κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες να σταματήσουν τις μεγάλες επενδύσεις σε ευρωπαϊκές χώρες που υποστήριξαν πρόσθετους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, δήλωσαν πηγές στο Reuters.

Η Πολωνία ήταν μεταξύ των χωρών της ΕΕ που υποστήριξαν δασμούς, ενώ η Ισπανία, η οποία απείχε από τους δασμούς της ΕΕ, ευνοείται πλέον για την παραγωγή του Leapmotor B10 EV.

Η Stellantis έχει μερίδιο 51% στην κοινοπραξία Leapmotor International με τον κινέζο εταίρο της, με αποκλειστικά δικαιώματα εξαγωγής, πώλησης και κατασκευής Leapmotor EV εκτός Κίνας.

Σχετικά Άρθρα