MENU

Δέσμευση της BMW για τον σχεδιασμό αυτοκινήτου με υδρογόνο έως το 2028

Γιατί λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν επενδύουν στη συγκεκριμένη τεχνολογία

Το πρώτο της όχημα με υδρογόνο στοχεύει να φέρει στην αγορά η BMW το 2028, με τον CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας, Oliver Zipse να δίνει το στίγμα της κινητικότητας του μέλλοντος μέσω της τεχνολογικής προόδου.

Σημειώνεται ότι η τεχνολογία καυσίμων υδρογόνου θα γίνει σε συνεργασία με την Toyota Motor και θα επιστρέψει στους δυο ομίλους να αναπτύξουν μια μονάδα κίνησης επιβατικών αυτοκινήτων της οποίας η τεχνολογία θα έχει επίσης εφαρμογές για επαγγελματικά οχήματα.

Η BMW είναι μακράν ο ισχυρότερος υποστηρικτής της τεχνολογίας υδρογόνου μεταξύ των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών και δοκιμάζει ένα επιβατικό όχημα υδρογόνου, το iX5 Hydrogen, με αυτονομία 500 km (310 μίλια) και δυνατότητα ανεφοδιασμού με καύσιμο σε τρία έως τέσσερα λεπτά.

Το υψηλό κόστος και το χρονικό ορόσημο

Ένα όχημα κυψελών καυσίμου χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα όπως ένα EV, αλλά αντλεί ενέργεια από μια στοίβα καυσίμου όπου το υδρογόνο διαχωρίζεται από έναν καταλύτη για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο μπορούν να ανεφοδιάζονται γρήγορα και έχουν μεγάλη αυτονομία, αλλά λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει στην τεχνολογία λόγω του υψηλού κόστους και του περιορισμένου δικτύου πρατηρίων ανεφοδιασμού.

Η BMW είπε ότι υπέθεσε ότι η υποδομή φόρτισης υδρογόνου θα είχε αναπτυχθεί σημαντικά έως το 2028 για να ικανοποιήσει τα σχέδιά της.

«Είμαστε πεπεισμένοι ότι το υδρογόνο θα διαδραματίσει σημαντικότερο ρόλο στο μέλλον», δήλωσε ο Michael Rath, επικεφαλής του προγράμματος υδρογονοκίνητων οχημάτων της BMW, στους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια σημερινής (5/9) τηλεφωνικής κλήσης

Σχετικά Άρθρα