MENU

«Μπελάς» στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία η επέλαση κινεζικών EV

Ανώτατα στελέχη εξηγούν τους λόγους

Τους προβληματισμούς τους εκφράζουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης λόγω της βαθμιαίας ένταξης των κινεζικών ηλεκτρικών μοντέλων.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Renault Group, Luca de Meo, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται «αντιμέτωπη με μια επίθεση ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα», ο οποίος μάλιστα με ανοιχτή επιστολή του, έκανε λόγο για την τεράστια αγοραστική δύναμη που κατέχει ήδη η Κίνα μέχρι σήμερα, ενώ σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ζήτησε τη δημιουργία πράσινων οικονομικών ζωνών σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση που θα λάβουν περισσότερες επιδοτήσεις και βιομηχανικές επενδύσεις.

Η κυριαρχία της Κίνας

Ειδικότερα, ανέφερε ότι η Κίνα ελέγχει το 75% της παγκόσμιας ικανότητας παραγωγής μπαταριών, το 80-90% της διύλισης υλικών και τα μισά ορυχεία που παράγουν σπάνια μέταλλα», ενώ όσον αφορά την απόδοση και το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων σχετικά με την αύξηση, χρόνο φόρτισης, δίκτυο φόρτισης, κ.α. επισήμανε ότι «οι Κινέζοι κατασκευαστές είναι μια γενιά μπροστά», καθώς και στο λογισμικό των αυτοκινήτων όπως και στην ταχύτητα ανάπτυξης νέων μοντέλων (μεταξύ 1,5 και 2 ετών έναντι 3 έως 5 χρόνια που αλλάζουν τα μοντέλα στην Ευρώπη).

Την άμεση μείωση των δασμών στα εισαγόμενα κινεζικά EV, ζήτησε ο επικεφαλής της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, καθώς υποστηρίζει ότι ο αυξημένος ανταγωνισμός θα βοηθούσε τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να παράγουν καλύτερα αυτοκίνητα μακροπρόθεσμα.

Σχετικά Άρθρα