Σε μία νέα εποχή εισέρχεται Jaguar, η οποία αποκάλυψε ένα νέο λογότυπο που που δίνει έμφαση στην επερχόμενη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της.
Η 102χρονη πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία αντικαθιστά το προηγούμενο, λαμπερό με όλα τα κεφαλαία γράμματα, με ένα νέο που χαρακτηρίζει ως «γιορτή του μοντερνισμού».
Τα χρυσά γράμματα Jaguar, σχεδιασμένα με προσαρμοσμένη γραμματοσειρά, βρίσκονται σε απόσταση μεταξύ τους και με πεζά, εκτός από τα «G» και «U», τα οποία η εταιρεία λέει ότι δείχνει το «απροσδόκητο με την απρόσκοπτη ανάμειξη κεφαλαίων και πεζών χαρακτήρων σε οπτική αρμονία».
Άλλες αλλαγές στην επωνυμία της Jaguar περιλαμβάνουν ένα επανασχεδιασμένο λογότυπο γάτας, που ονομάζεται “Leaper” και ένα νέο μονόγραμμα που ενσωματώνει τα “J” και “R” στην επωνυμία. Το Car and Driver αναφέρει ότι το Leaper, που κοσμεί τα αυτοκίνητά του εδώ και αρκετές δεκαετίες, καταργείται.
«Πρόκειται για μια αναπαράσταση που ανακτά την ουσία της Jaguar, επιστρέφοντάς την στις αξίες που κάποτε την έκαναν τόσο αγαπητή, συνδέοντας τη παράλληλα με το σύγχρονο κοινό», δήλωσε ο Gerry McGovern, επικεφαλής δημιουργικός διευθυντής της Jaguar Land Rover, σε ένα δελτίο τύπου.
Στις 3 Δεκεμβρίου, η βρετανική εταιρεία θα παρουσιάσει το πρωτότυπο Jaguar Design Vision, το οποίο θα αποτελέσει πρόδρομο του πολυτελούς, ηλεκτρικού σεντάν που θα ακολουθήσει το 2025.
Η βρετανική φίρμα επιδιώκει να επανατοποθετηθεί και να ανταγωνιστεί την Bentley και τη Maserati αντί της BMW και της Audi. Καθώς η Jaguar δίνει έμφαση στο νέο της premium status, η αρχική τιμή της μάρκας θα ανέβει στα 130.000-140.000 δολ.